Hjælp Ammer mindre end jeg plejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

christinak

Vores søn er 8 uger lige om lidt og har siden han blev født spist ca hver 2-3 time nogen gange oftere, men de sidste 2 dage har han sovet fra kl 23 aften til halv 4 og det plejer han ikke gøre, og idag har jeg kun ammet 5 gange ind til videre, og det plejer være meget mere.

Hans aff har også ændret lugt her de sidste 2 dage og jeg undrer mig om der er noget galt med vores lille mand, han virker tilfreds og snakker lidt når han er vågen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

L&V

christinak skriver:

Vores søn er 8 uger lige om lidt og har siden han blev født spist ca hver 2-3 time nogen gange oftere, men de sidste 2 dage har han sovet fra kl 23 aften til halv 4 og det plejer han ikke gøre, og idag har jeg kun ammet 5 gange ind til videre, og det plejer være meget mere.

Hans aff har også ændret lugt her de sidste 2 dage og jeg undrer mig om der er noget galt med vores lille mand, han virker tilfreds og snakker lidt når han er vågen. 

Det er meget normalt at det i perioder spiser mere og andre mindre.. Bare han er glad og tilfreds og sover fint og tisser så ska du ik bekymre dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.