Hvor længe går der mon før hun kravler? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

bobbles

ja min store datter kravlede aldrig hun kom lidt sjovt rundt dengang  også begyndte hun at gå.

Nu er laura begyndt at stå på alle 4 og rokke frem og tilbage, nogen der har erfaringer om hvor lang tid der går før de så begynder at kravle?

hun er virkelig lige pludselig ændret meget fra den ene dag til den begyndte hun bare at sidde

hun kan virkelig mange ting nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Holbæktrunten

Frøken Christiansen skriver:

ja min store datter kravlede aldrig hun kom lidt sjovt rundt dengang  også begyndte hun at gå.

Nu er laura begyndt at stå på alle 4 og rokke frem og tilbage, nogen der har erfaringer om hvor lang tid der går før de så begynder at kravle?

hun er virkelig lige pludselig ændret meget fra den ene dag til den begyndte hun bare at sidde

altså min er født den 11/9 og er begyndt at kravle for 14 dage siden... Ca samtidig begyndte han at rejse sig op ad alting... 

Det kom nærmest fra den ene dag til den anden, dog havde han været på alle fire (uden at kravle) en måneds tid inden... Min sp sagde at det er normalt at de kravler når de er 9-10 mdr...

Anmeld

6. juni 2012

bobbles

Holbæktrunten skriver:

altså min er født den 11/9 og er begyndt at kravle for 14 dage siden... Ca samtidig begyndte han at rejse sig op ad alting... 

Det kom nærmest fra den ene dag til den anden, dog havde han været på alle fire (uden at kravle) en måneds tid inden... Min sp sagde at det er normalt at de kravler når de er 9-10 mdr...

okay laura bliver 9 måneder her den 13. Men hun er så født i uge 35+5 så hun er jo en lille bitte pige på snart 9 måneder  men hun er begyndt at være med og kan rigtig mange ting nu

Anmeld

6. juni 2012

NinaNymannMadsen

anne louise er lige blevet 8 måneder idag.

hun står også på alle fire og så rokker, men hun kralver ikke hun kryber når hun skal frem. hun har stået sådan i 1½ måned.

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

Isabella havde rokket i et godt stykke tid før hun lærte at kravle, for kravle ville hun ikke! Men.... Da den unge dame startede i vuggestue gik det hurtigt! Indenfor 14 dage kravlede hun og stod op ad alt - der var hun 10 mrd 

Anmeld

6. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

min dreng er 8 1/2 måned. Han har rokket frem og tilbage på samme måde i ca. 1 måned og lige pludselig begyndte han at rejse sig op af ting og kort tid efter (5 dage) begyndte han at kravle. Før det mavede han sig frem.

Anmeld

6. juni 2012

bobbles

Babymor2010 skriver:

Isabella havde rokket i et godt stykke tid før hun lærte at kravle, for kravle ville hun ikke! Men.... Da den unge dame startede i vuggestue gik det hurtigt! Indenfor 14 dage kravlede hun og stod op ad alt - der var hun 10 mrd 

okay min er 11 måneder når hun skal starte i vuggestue

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

okay min er 11 måneder når hun skal starte i vuggestue

Så er jeg sikker på det nok skal komme, for hun skal jo følge med de andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.