Putomanen skriver:
Hej alle I skønne kvinder
Efter nogle måneders pause fra behandling og en stille periode her på baby.dk, er vi igen kommet igang med behandling.
Jeg fik min mens i morges og ringede til Riget for at blive tilmeldt vores 3. ICSI forsøg, kort behandling. En sygeplejerske ringede tilbage efter middag og sagde, at vi var blevet godkendt til behandling. Jeg skal til den første skanning på fredag.
Jeg må indrømme, at jeg har det lidt dobbelt. På den ene side har det været helt fantastisk med en lang pause fra PB, behandling og baby.dk. Det har været enormt givtigt for min kærestes og mit forhold, og det har været skønt at fokusere på alt andet.
På den anden side er det skønt at komme igang igen, og komme tættere på vores drøm om en lille baby.
På den tredje side er jeg vildt nervøs og har ikke lyst til at gå igang med behandling igen, fordi jeg er bange for at blive skuffet, nedture, opture, knuste drømme osv.
Heldigvis er det denne gang kort behandling, så jeg slipper for nedreguleringen, som havde en stor påvirkning på mit humør. Samtidig er det "hurtigt" overstået.
Jeg håber, at 3. gang er lykkens gang for os.
I må 

for os!!!
Putomanen