Nogen fra Ølstykke eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej

Vi kigger på hus i Ølstykke, men er ikke kendt der.

Hvordan er området ved "Vandmanden", "vædderen" og alle de boligkvarterer??

Med det mener jeg: Er det socialtbelastet? Er det et godt familiekvarter? Indkøbsmuligheder? Gode skoler? er der stisystemer til skole, institutioner? Hvordan er institutionerne i området... Osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Anonym trådstarter

6. juni 2012

Karo

Jeg er ikke selv fra Ølstykke men har en veninde der bor i hus der.IHF hun er rigtig glad for ølstykke

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg er ikke selv fra Ølstykke men har en veninde der bor i hus der.IHF hun er rigtig glad for ølstykke

Tak for svar Kunne være godt hvis det er et godt området. Huset vi har kig på er nemlig et rigtig godt tilbud.

Det er bare rart at høre folks mening om stedet, så man ikke får købt et sted man bliver ked af.

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej

Vi kigger på hus i Ølstykke, men er ikke kendt der.

Hvordan er området ved "Vandmanden", "vædderen" og alle de boligkvarterer??

Med det mener jeg: Er det socialtbelastet? Er det et godt familiekvarter? Indkøbsmuligheder? Gode skoler? er der stisystemer til skole, institutioner? Hvordan er institutionerne i området... Osv...

Jeg har boet i Ølstykke i 6 år Og kender generelt området. 

Jeg er ikke selv super vild med stjernetegnene - men det er jo helt klart en smagssag (altså husene).

Men jeg synes at det er en dejlig by og et dejligt område. Der er familie/børnevenligt, med masser af grønne arealer og legepladser. Ingen store veje som løber ind i området heller.

Da jeg boede i Ølstykke havde Stengårdsskolen et ry for at have mange bøller Men det skal jeg ikke kunne sige, om det stadig er sådan. Jeg har da flere venner som har været glade for at gå der (Jeg er rimelig sikker på, at det er den skole i vil blive tilknyttet).

Indkøb er selvfølgelig en vanesag Det tætteste er Bryggertorvet, ellers skal i til den anden del af Ølstykke, eller Stenløse, hvor der ligger et lille udendørscenter. Jeg ville nok synes det var rart at have bil, hvis jeg boede der

Jeg kender ikke noget til institutionerne i Ølstykke.

Hvis du har andre spørgsmål skal du være velkommen til at skyde løs 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har boet i Ølstykke i 6 år Og kender generelt området. 

Jeg er ikke selv super vild med stjernetegnene - men det er jo helt klart en smagssag (altså husene).

Men jeg synes at det er en dejlig by og et dejligt område. Der er familie/børnevenligt, med masser af grønne arealer og legepladser. Ingen store veje som løber ind i området heller.

Da jeg boede i Ølstykke havde Stengårdsskolen et ry for at have mange bøller Men det skal jeg ikke kunne sige, om det stadig er sådan. Jeg har da flere venner som har været glade for at gå der (Jeg er rimelig sikker på, at det er den skole i vil blive tilknyttet).

Indkøb er selvfølgelig en vanesag Det tætteste er Bryggertorvet, ellers skal i til den anden del af Ølstykke, eller Stenløse, hvor der ligger et lille udendørscenter. Jeg ville nok synes det var rart at have bil, hvis jeg boede der

Jeg kender ikke noget til institutionerne i Ølstykke.

Hvis du har andre spørgsmål skal du være velkommen til at skyde løs 

Mange tak søde (happiness her )

Husenes indretning kan vi godt lide. Eller det vi har set på. De har nemlig revet en væg ned, så der er åbent (og meget større) køkken.

Det var mere området. Men det lyder jo fint

Vi har bil, og vil købe en mere hvis det bliver deromkring, da jeg stadig vil beholde mit job på Amager. Så det bliver ikke noget problem.

Vi vil ihvertfald tage ud og kigge på det, hvis lejligheden altså bliver solgt

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Mange tak søde (happiness her )

Husenes indretning kan vi godt lide. Eller det vi har set på. De har nemlig revet en væg ned, så der er åbent (og meget større) køkken.

Det var mere området. Men det lyder jo fint

Vi har bil, og vil købe en mere hvis det bliver deromkring, da jeg stadig vil beholde mit job på Amager. Så det bliver ikke noget problem.

Vi vil ihvertfald tage ud og kigge på det, hvis lejligheden altså bliver solgt

Neej er det dig! hehe. 

Det lyder lidt som et af de huse vi også har kigget på! Det har været til salg i nogen tid, ikk?

Jamen jeg synes området er rigtig fint Jeg kom der meget som barn, da vi kendte nogle som boede i vandmanden. Og der var masser af steder at lege, ingen trafik og tæt på skolen.

Det lyder i hvert fald rigtig spændende Pøj pøj med lejligheden (vi skal nok også snart til at sælge - uoverskueligt puuuh .)

Vi kan evt. tales ved søndag! Så skal jeg nok fortælle alle Ølstykkes hemmeligheder hehe

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Bær lige over med mit "smiley-rape"  

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Neej er det dig! hehe. 

Det lyder lidt som et af de huse vi også har kigget på! Det har været til salg i nogen tid, ikk?

Jamen jeg synes området er rigtig fint Jeg kom der meget som barn, da vi kendte nogle som boede i vandmanden. Og der var masser af steder at lege, ingen trafik og tæt på skolen.

Det lyder i hvert fald rigtig spændende Pøj pøj med lejligheden (vi skal nok også snart til at sælge - uoverskueligt puuuh .)

Vi kan evt. tales ved søndag! Så skal jeg nok fortælle alle Ølstykkes hemmeligheder hehe

Uhh lad os det. (bliver spændende at se om man kan kende hinanden Om ikke andet kan vi vel kende hinandens unger... hehe)

Ja det har været til salg i noget tid. De har lavet nyt køkken og bad. Og nye termovinduer, så det er nogle gode ting

Der er en der har været ude og se på vores lejlighed, og i følge mægleren var hun meget interesseret. Så hun skullehjem og tænke over det... Så vi krydser  Hun er den eneste der har set på den i snart 3 måneder  Det står pænt stille

Også pøj pøj med jeres, når den kommer til salg Selv om det er uoverskueligt med en lillestørrelse...

(jeg er lige så slem med smilyerne )

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Uhh lad os det. (bliver spændende at se om man kan kende hinanden Om ikke andet kan vi vel kende hinandens unger... hehe)

Ja det har været til salg i noget tid. De har lavet nyt køkken og bad. Og nye termovinduer, så det er nogle gode ting

Der er en der har været ude og se på vores lejlighed, og i følge mægleren var hun meget interesseret. Så hun skullehjem og tænke over det... Så vi krydser  Hun er den eneste der har set på den i snart 3 måneder  Det står pænt stille

Også pøj pøj med jeres, når den kommer til salg Selv om det er uoverskueligt med en lillestørrelse...

(jeg er lige så slem med smilyerne )

Haha ja det var også min tanke!  De skønne unger glemmer man ikke. 

Det lyder super lækkert! Og det er da i hvert fald noget der trækker på plussiden.

Jamen det er helt uhyggeligt med det marked. Vi købte jo da lejlighederne var på sit dyreste!! Kæmpe ØV.

Jeg krydser også fingre for, at hun køber den!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.