Hjælp: Små biler med plads til baby og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.462 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Mor Christa

Heej piger.
Jeg har brug for hjælp Vores gamle bil er stået af, og nu leder vi lidt efter en ny bil; vi kunne godt tænke os en hel ny en af slagsen, og søger derfor råd omkring biler.
Har I nogle ideer? - det må gerne være en lille, billig bil, med plads til baby og barnevogn (behøver ikke at kunne havde plads til både stativ og kasse, da stativet kan hænges på en cykelholder (hvad heddet det nu? )

Så hvilken bil har I, med små biler?
På forhånd, mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

MissChrista skriver:

Heej piger.
Jeg har brug for hjælp Vores gamle bil er stået af, og nu leder vi lidt efter en ny bil; vi kunne godt tænke os en hel ny en af slagsen, og søger derfor råd omkring biler.
Har I nogle ideer? - det må gerne være en lille, billig bil, med plads til baby og barnevogn (behøver ikke at kunne havde plads til både stativ og kasse, da stativet kan hænges på en cykelholder (hvad heddet det nu? )

På forhånd, mange tak! 

opel corsa ecoflex

Min står angivet til 21 km pr liter eller deromkring men den kører 23-24 km pr liter ( min er fra 10) de nye corsaer diesel er oppe og kører de 27 km pr liter mener jeg

Den er tæske billig i forsikring og alt det der sjove noget

der er "undercover" rum i bagagerummet - dvs der hvor man i gamle dage havde reservehjul er der bare et rum som man kan have tasker mm. i , da de nu er lavet med sådan et lim system så punktere man sprøjter man det ind i hjulet også pumper den selv op igen og tada så kan man trille videre

Anmeld

6. juni 2012

Mor Christa

Carl-Emil's mor skriver:

opel corsa ecoflex

Min står angivet til 21 km pr liter eller deromkring men den kører 23-24 km pr liter ( min er fra 10) de nye corsaer diesel er oppe og kører de 27 km pr liter mener jeg

Den er tæske billig i forsikring og alt det der sjove noget

der er "undercover" rum i bagagerummet - dvs der hvor man i gamle dage havde reservehjul er der bare et rum som man kan have tasker mm. i , da de nu er lavet med sådan et lim system så punktere man sprøjter man det ind i hjulet også pumper den selv op igen og tada så kan man trille videre

tusinde tak for rådet Den vil jeg helt sikkert kigge på!

Anmeld

6. juni 2012

Mor Christa

hoppe oppe loppe! hjæælp

Anmeld

6. juni 2012

Mariasbaby

Det vil jeg også gerne vide noget om

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

MissChrista skriver:

Heej piger.

På forhånd, mange tak! 

Vi har en chevrolet spark. Vi kan ikke have barnevogn i den hvis det hele skulle være bag i. Men du skriver at i vil hænge stellet bag på og så kan det godt lade sig gøre. 

Den kører ca 20 km på liter og vi gav 120000 kr og det var med tre års forsikring og så er der gratis vejhjælp eller hvad det hedder. Vi er rigtig glade for den ig den starter hver gang. Og vi har ikke måtte have den på værksted de to år vi har haft den. 

Anmeld

6. juni 2012

VIPpigen

Vi har den nye Ford fiesta. Der er plads til både kasse og stativ hvis den pakkes ordenligt. Vi har en emmaljunga barnevogn. Så har den split bagsæde, så den bliver mere rumlig hvis man ligger de feks 2 sæder ned, og lader pladsen med autostol stå...
Vi købte demobilen, så vi fik en der havde kørt 7500 km, har baksensor (i love it) og sidespejle klappes ind når du låser den.

Den koster fra mener det er omkring 125.000 så den er lidt dyr, men ikke dyre hvis du skulle have en sedan... Vi havde inden både prøvekørte chevrolet sparks, og en peugeot 205, og min mors nye suzuki alto... De var bare ikke rumlige nok, og der var ikke plads til mandens ben... Så er det altså no go ;-)

Anmeld

6. juni 2012

ano14316

Heej piger.

På forhånd, mange tak! 

Jeg har en af de mindste biler, en chevrolet spark.

Og jeg ville da meget gerne have en større bil, men det går da..

Du kan købe den hvis du er interesseret?

Anmeld

6. juni 2012

BellaCiinea

MissChrista skriver:

Heej piger.

På forhånd, mange tak! 

Vi har en helt ny Suzuki Swift

Har ingen børn endnu.. Men skør som jeg er, har jeg målt og målt som en gal, og det kan godt være der, men bare med stellet på sådan en cykelholder

Vi gav 156.000 for en 4 dørs.

Lækker økonomisk bil!

Den kører omkring 20km/l. 

Men den kan også snildt køre længere på literen!

Kommer meget an på jeres kørsel

Anmeld

6. juni 2012

Ryberg

Vi har en Toyota Yaris Luna og den er vi SÅ glade for... specielt jeg, det er en lille stationcar hehe...

Vi kan have barnevogn (både kasse og stel), paraplyklapvogn, Ikea højstol samt diverse pik pak til en uge i sommerhus i den, plus Lasse og to voksne

du får lige et par billeder med på vejen..

det er også en diesel, og kører snildt 20 km/l ved ikke særlig pæn kørsel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.