dele ordningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

katie12

jeg har en datter på 4 år. mig og hendes far gik fra hinanden i febuar, og vi har lavet dele ordningen 7-7, nu er problemet så at jeg ikke er sikker på vores lille prinsesse kan klare det, og hendes far vil ikke "indse" problemet.(og jeg mener også at faren har ret til at se barnet så meget som moren)

min datter har været renlig i ca et år og efter vi gik fra hinanden begyndt hun at skide i bukserne hver dag flere gange om dagen.

så nu vil jeg høre om i har nogen ideer til hvad jeg ska gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Chraz

katie12 skriver:

jeg har en datter på 4 år. mig og hendes far gik fra hinanden i febuar, og vi har lavet dele ordningen 7-7, nu er problemet så at jeg ikke er sikker på vores lille prinsesse kan klare det, og hendes far vil ikke "indse" problemet.(og jeg mener også at faren har ret til at se barnet så meget som moren)

min datter har været renlig i ca et år og efter vi gik fra hinanden begyndt hun at skide i bukserne hver dag flere gange om dagen.

så nu vil jeg høre om i har nogen ideer til hvad jeg ska gøre?

Hvis faren ikke vil indse problemet synes jeg du skal kontakte statsamtet og så må i sammen finde en løsning der fungerer. Der må jo være en forbindelse mellem at jeres pige pludselig ikke er renlig mere. og det er jo slet ikke rart for nogen af jer.

du får lige et med på vejen. det er slet ikke en sjov situation i står i.

Anmeld

6. juni 2012

trunte89

Hvis ikke I er enige, kan I vel tage den i statsamtet og få nogle ande øjne på det. For noget må der da være når hun lige pludselig gør sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.