Patch work stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

bøllen

Har disse stykker som er klippet 15x15.

Jeg får dem ikke brugt , så tænker om de kunne sælges til andre der kunne få glæde af dem.

Ved ikke om det har interesse - bare en ide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Annana89

Hvor er der mange søde!

Hvis man vil sy et skønt tæppe til sin datter så har du da klaret meget af det kedelige arbejde vedpatchwork bare ved at klippe dem ud. Mon ikke der kunne være nogen derude der gerne vil spares for at klippe ud

Skal desværre selv ha en dreng, har ellers syet patchworktæpper til ham;0)

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

Annana89 skriver:

Hvor er der mange søde!

Hvis man vil sy et skønt tæppe til sin datter så har du da klaret meget af det kedelige arbejde vedpatchwork bare ved at klippe dem ud. Mon ikke der kunne være nogen derude der gerne vil spares for at klippe ud

Skal desværre selv ha en dreng, har ellers syet patchworktæpper til ham;0)

Ellers må jeg selv igang - problemet er bare jeg har en dreng. Så ville være spild af arbejde

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Bøllen skriver:

Ellers må jeg selv igang - problemet er bare jeg har en dreng. Så ville være spild af arbejde

Ja det duer ikke helt! Ellers er det da den fineste barselsgave hvis du kender nogle der skal ha en lille pige;0)

Anmeld

6. juni 2012

KM78

Hvad skal du have for lapperne?

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

KM78 skriver:

Hvad skal du have for lapperne?

Jamen det ved jeg ikke, for var er i tvivl om de overhovedet er til at komme af med.

Eller om jeg vitterlig selv skal kaste mig ud i det. Kender bare ikke nogle pigebørn

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

Annana89 skriver:

Ja det duer ikke helt! Ellers er det da den fineste barselsgave hvis du kender nogle der skal ha en lille pige;0)

Det gør jeg nemlig ikke og syntes de er for fine til skraldespanden

Anmeld

6. juni 2012

KM78

Jeg kender en der venter en pige i næste md, og jeg har ingenting i pigestof, da jeg selv venter en dreng og har en dreng i forvejen. Så at der er andre der har klippet lapper ud er det bedste jeg ved, for det er det trælse ved det hele.

100 kr + pp?

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

KM78 skriver:

Jeg kender en der venter en pige i næste md, og jeg har ingenting i pigestof, da jeg selv venter en dreng og har en dreng i forvejen. Så at der er andre der har klippet lapper ud er det bedste jeg ved, for det er det trælse ved det hele.

100 kr + pp?

Hi hi syntes nu ikke det var så slemt

Det er en aftale, sender en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.