Åh, vi kære kvinder (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
M (: skriver:

Der er det eneste rigtige svar et prompte "NEJ skat, du ser altid dejlig ud" 

- hvortil jeg altid vil svare, at han jo overhovedet ikke har set ordentligt efter - og at han sgu da godt lige kan være ærlig - og om han fedter for noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

M (:

Mor og meget mere skriver:

- hvortil jeg altid vil svare, at han jo overhovedet ikke har set ordentligt efter - og at han sgu da godt lige kan være ærlig - og om han fedter for noget? 

Men sagde han "JA!", ville du blive endnu mere sur - uanset om han så havde ret! 

Anmeld

6. juni 2012

Dustmuz

Nu sidder jeg som mand og tænker.
hvor har kvinder dog den selvindsigt fra..
for alle diskutioner ender altid med Svarmulighed 1..
også selvom manden i de fleste tilfælde har ret.
fx. når det kommer til opsætning af lampen inde i stuen.
Så tænker kvinden med det samme at den bare SKAL hænge lige der (midt i loftet), Hvor manden tænker mere praktisk og vil flytte den 10cm til den ene side..
Dette vil så ende i en større diskution, hvor manden egentligt har ret, men kvinden vil have sin vilje

Ah hensyn til egen helbred og andre ømtålelige legemsdele, så fortrækker jeg mig for evig og altid til skammekrogen nu hehe

Med venlig hilsen
THOMAS hehe

Anmeld

7. juni 2012

Mor og meget mere

Dustmuz skriver:

Nu sidder jeg som mand og tænker.
hvor har kvinder dog den selvindsigt fra..
for alle diskutioner ender altid med Svarmulighed 1..
også selvom manden i de fleste tilfælde har ret.
fx. når det kommer til opsætning af lampen inde i stuen.
Så tænker kvinden med det samme at den bare SKAL hænge lige der (midt i loftet), Hvor manden tænker mere praktisk og vil flytte den 10cm til den ene side..
Dette vil så ende i en større diskution, hvor manden egentligt har ret, men kvinden vil have sin vilje

Ah hensyn til egen helbred og andre ømtålelige legemsdele, så fortrækker jeg mig for evig og altid til skammekrogen nu hehe

Med venlig hilsen
THOMAS hehe

Vores våben er jo, at vi til enhver tid kan formulere det som en selvfølgelighed, at det faktisk var os, der ville have lampeN placeret de 10 cm til den ene side, og at I bare har misforstået sagen fuldstændig. Og I ved, at vi ved, at vi manipulerer med sandheden, men I kan ikke sætte fingeren på, HVOR vi gør det - og så får vi ret, og vi tror næsten selv på det 

Anmeld

7. juni 2012

M (:

Vores våben er jo, at vi til enhver tid kan formulere det som en selvfølgelighed, at det faktisk var os, der ville have lampeN placeret de 10 cm til den ene side, og at I bare har misforstået sagen fuldstændig. Og I ved, at vi ved, at vi manipulerer med sandheden, men I kan ikke sætte fingeren på, HVOR vi gør det - og så får vi ret, og vi tror næsten selv på det 

Præcis! 

Anmeld

7. juni 2012

Dustmuz

Der kan du bare se..

jeg er allerede forvirret.. hehe

Anmeld

7. juni 2012

Mor og meget mere

Dustmuz skriver:

Der kan du bare se..

jeg er allerede forvirret.. hehe

Dejligt - så har jeg fuldført min mission 

Anmeld

7. juni 2012

Mor og meget mere

M (: skriver:

Men sagde han "JA!", ville du blive endnu mere sur - uanset om han så havde ret! 

For en sikkerheds skyld bliver jeg sur lige meget hvad 

Anmeld

7. juni 2012

Dustmuz

Dejligt - så har jeg fuldført min mission 

hehe.. godt så.. så er alle glade, og jeg sidder stadig i skammekrogen

Anmeld

7. juni 2012

M (:

For en sikkerheds skyld bliver jeg sur lige meget hvad 

Det skal jo heller ikke være for nemt at være mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.