Kan man se forskel på en skyggestreg og en svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har lige taget en test fordi jeg har været humørsvingende og har haft mens lignende smerter. Jeg skulle have min mens idag, men der er ikke noget spor af den. Jeg synes at jeg kan se en ultra svag streg, men er ikke sikker. Der er ikke rigtig nogen farve i den og man kan ikke rigtig se den hvis man holder den væk fra lyset. Tror i det kan være en skyggestreg bare? Jeg håber og ber til der ikke er nogen baby for det vil bare vælte ALT!

Hvad tror i piger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MorDk

Det er jo svært at sige når man ikke har et billede at forholde sig til. Men krydser fingre for det bare er en skyggestreg og ikke betyder at du er gravid da det er det du ikke ønsker!

Anmeld

6. juni 2012

TTM

Tror vi har brug for et billede

Anmeld

6. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har lige taget en test fordi jeg har været humørsvingende og har haft mens lignende smerter. Jeg skulle have min mens idag, men der er ikke noget spor af den. Jeg synes at jeg kan se en ultra svag streg, men er ikke sikker. Der er ikke rigtig nogen farve i den og man kan ikke rigtig se den hvis man holder den væk fra lyset. Tror i det kan være en skyggestreg bare? Jeg håber og ber til der ikke er nogen baby for det vil bare vælte ALT!

Hvad tror i piger? 

der skal være farve for at den er positiv.. prøv om et par dage igen..

Anmeld

6. juni 2012

Camilla <3

Billede ..

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

der skal være farve for at den er positiv.. prøv om et par dage igen..

okay så er den forhåbentlig negativ

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Billede ..

Jeg kan desværre ikke fange den på billide. Som sagt er jeg også selv i tvivl om den er der. Men jeg satser på den er negativ

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er jo svært at sige når man ikke har et billede at forholde sig til. Men krydser fingre for det bare er en skyggestreg og ikke betyder at du er gravid da det er det du ikke ønsker!

Jah jeg må jo prøve at se om min mens kommer. Ellers må jeg jo prøve igen om nogle dage

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

TTM skriver:

Tror vi har brug for et billede

Jeg kan ikke fange den på billede desværre. Og har allerede smidt den i skraldespanden  så jeg ikke hele tiden går og kigger på den. hehe. Men jeg håber min mens snart kommer

Anmeld

6. juni 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke fange den på billide. Som sagt er jeg også selv i tvivl om den er der. Men jeg satser på den er negativ

Er der farve i stregen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.