Stork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2012

LotusCPH

Vi vil super gerne have den store fra babysam, den koster 300 kr.. Men det er jo max en uges tid den skal stå så synes måske det er lidt meget at give for noget man ik bruger så længe

En kollega fødte i februar og de sørgede oz selv for storken

Jahh ellers se på dba.dk men ellers er der babyhome som vi har bestilt via. har lige tjekket , den står til 279.

LINK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Jahh ellers se på dba.dk men ellers er der babyhome som vi har bestilt via. har lige tjekket , den står til 279.

LINK

279 + 35 i fragt, så kan vi ligeså godt købe den til 299 i babysam jo

Anmeld

8. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Bom skriver:

Sætter din familie ikke en stork op når du har født?? Nu så jeg ikke lige hvor du bor, men her i Sønderjylland hvor jeg bor, der sætter familien eller gode naboer en stork op..

Jeg tror, at det kommer meget an i hvilken landsdel man bor. Jeg har aldrig hørt om det på sjælland eller set en - men tilgengæld har jeg set det et par steder i jylland.

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

MoarHvidovre skriver:

Jeg tror, at det kommer meget an i hvilken landsdel man bor. Jeg har aldrig hørt om det på sjælland eller set en - men tilgengæld har jeg set det et par steder i jylland.

Jeg har nu set det på sjælland Men der er jo oz forskel på hvor på sjælland man bor.. Det er nok ik så udbredt i kbh-området, men jeg er fra "landet" og her bruger nogle dem

Anmeld

8. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Jeg har nu set det på sjælland Men der er jo oz forskel på hvor på sjælland man bor.. Det er nok ik så udbredt i kbh-området, men jeg er fra "landet" og her bruger nogle dem

Yes tror også at os fra landet har det med modersmælken - det er det samme her - var også mest mig der har indført det her  

Men vilel ikke vente mere på familien satte en op - så gør det selv  

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Yes tror også at os fra landet har det med modersmælken - det er det samme her - var også mest mig der har indført det her  

Men vilel ikke vente mere på familien satte en op - så gør det selv  

Vi har ik brugt stork i min eller kærestens familie, så det er oz mest mig der har set dem og synes det er lidt hyggeligt at folk kan se NU er den lille kommet, uden man skal rundt og stemme naboernes dørklokker

Anmeld

8. juni 2012

Missq4

Team Putte skriver:

Jeg søger en stork fra BabySam.. En af dem man sætter op så naboer, venner og bekendte kan se man har født Stor model på 90 cm, ik nødvendigvis med bånd til næbbet men ellers i pæn stand. Gerne i vestsjælland men kbh-området og roskilde er oz en mulighed

Hvem har en de ik skal bruge mere?

de har en her til 149

http://leg-hobby.dk/Babyudstyr/299-barselsstork-90-cm.html?gclid=CPC2tZy9vrACFQa-zAod61VsrQ

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

Missq4 skriver:

de har en her til 149

http://leg-hobby.dk/Babyudstyr/299-barselsstork-90-cm.html?gclid=CPC2tZy9vrACFQa-zAod61VsrQ

Uh den kigger jeg lige på

Anmeld

8. juni 2012

LR85

Team Putte skriver:

Det er da lidt irriterende han ik vil ud

Men jeg vil gerne sætte mig på den stork så Så må vi se om det kan lade sig gøre i sidste ende

Hvad tænker du af pris for den?

Lad os i hvert fald lige snakked ved om det når jeg har født og sådan. 

Kontakt mig endelig hvis jeg skulle glemme det og være for optaget a babyverden. 

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

LR85 skriver:

Lad os i hvert fald lige snakked ved om det når jeg har født og sådan. 

Kontakt mig endelig hvis jeg skulle glemme det og være for optaget a babyverden. 

Det gør jeg lige

Jeg skriver oz lige hvis jeg finder en et andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.