Lille hynde til gammeldags højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.638 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

MorEllen

Vi har i lang tid haft en af de traditionelle hynderne til den gammeldagse højstol, men den blev hurtig beskidt når Maries grisehænder angreb den ved hvert måltid Der var altid pletter af tomatsauce, marmelade, grød osv osv.. Det bliver man træt af at se på
Så nu har jeg syet en lille hynde så den lille princesse stadig kan sidde blødt En nem og hurtig løsning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Miss Church

Hvor er den fin

Er også helt vild med stolen. Den er der altså lidt stil over

Anmeld

7. juni 2012

MorEllen

Miss Church skriver:

Hvor er den fin

Er også helt vild med stolen. Den er der altså lidt stil over

Tak Ja, jeg synes også det er lidt mere med en sådan højstol.. det er også praktisk at den kan laves om til en lav stol der passer godt til kaffebordet

Anmeld

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig god ide!! Tror da lige jeg ska ha gang i sy maskinen, så mormor og svigermor ka få sådan en hver!! 

Og ja stolen er jo ren nostalgi fra min barndom! Her har vi trip trap og den fra ikea og det er bare ik helt det samme!! Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

MorEllen

StineW79 skriver:

Rigtig god ide!! Tror da lige jeg ska ha gang i sy maskinen, så mormor og svigermor ka få sådan en hver!! 

Og ja stolen er jo ren nostalgi fra min barndom! Her har vi trip trap og den fra ikea og det er bare ik helt det samme!! Vh stine

Ja, det må da være fint at få, så kan børnebørnene sidde godt Jeg er også vokset op i en gammeldags højstol, og det er måske derfor jeg så gerne ville ha en sådan.
Trip trappen er også rigtig fin. Vi har talt om at vi skal have en sådan en også.. Når tøsen ikke gidder at sidde i højstolen mere..

Anmeld

7. juni 2012

K&S

MyLille skriver:

Vi har i lang tid haft en af de traditionelle hynderne til den gammeldagse højstol, men den blev hurtig beskidt når Maries grisehænder angreb den ved hvert måltid Der var altid pletter af tomatsauce, marmelade, grød osv osv.. Det bliver man træt af at se på
Så nu har jeg syet en lille hynde så den lille princesse stadig kan sidde blødt En nem og hurtig løsning

Ih, hvor er den fin

Anmeld

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi købte trip trappen brugt af min kollega for 450 kr med bøjle og har bare været rigtig glade for den og den må siges at ku bruges længe! 

Din den er jo bare meget finer, men ka desvære ik bruges så længe det var nemlig også sådan en jeg endelig ville ha haft, men som min kærste så klogt sage, så måtte jeg vælge... Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

MorEllen

K&S skriver:

Ih, hvor er den fin

Tak

Anmeld

7. juni 2012

MorEllen

StineW79 skriver:

Vi købte trip trappen brugt af min kollega for 450 kr med bøjle og har bare været rigtig glade for den og den må siges at ku bruges længe! 

Din den er jo bare meget finer, men ka desvære ik bruges så længe det var nemlig også sådan en jeg endelig ville ha haft, men som min kærste så klogt sage, så måtte jeg vælge... Vh stine

Ja, vi havde egentlig besluttet at vores børn skulle få en trip trap i dåbsgave. Den har de jo i rigtig mange år.. Men.. så fik jeg se at højstolen fantes i Ønskebørn (jeg havde hørt at den ikke var at få fat i længre), og da blev jeg simpelthet nødt til at købe den. Også får trip trap stolen vente.. hun er halvandet år nu, så der er nok ikke længe til at vi skal begynde at kigge efter en... Jeg synes også at trip trap ser godt ud, så det vil ikke gøre mig noget at bytte højstolen ud med den..

Anmeld

7. juni 2012

K&S

MyLille skriver:

Ja, vi havde egentlig besluttet at vores børn skulle få en trip trap i dåbsgave. Den har de jo i rigtig mange år.. Men.. så fik jeg se at højstolen fantes i Ønskebørn (jeg havde hørt at den ikke var at få fat i længre), og da blev jeg simpelthet nødt til at købe den. Også får trip trap stolen vente.. hun er halvandet år nu, så der er nok ikke længe til at vi skal begynde at kigge efter en... Jeg synes også at trip trap ser godt ud, så det vil ikke gøre mig noget at bytte højstolen ud med den..

Min niece er lige fyldt 3 år og hun bruger den stadig :-) - altså den du har! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.