Nogle med en god idé eller inspiration!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Vi har det her lille åndssvage 'rum' under trappen.. Jeg er sååå så så så træt af det.. Det kan kun se rodet ud, som det er nu.. Har prøvet at stille en sko reol derind, men det er besværligt at bukke sig helt der ind, og det er jo egentligt også lidt 'fråds' af plads, at skærme det af..

Vi er igang med at ordne trappegangen nu, så jeg tænker at det er NU hvis ejg skal ha manden til at bygge ngoet for mig. Men HVAD???

Jeg havde en idé om at det ville være smart med noget udtræknings-halløj, men jeg kan intet fiunde om det, under en trappe.  Man kan ikke bygge en hel væg op omkring trappen, for vi har en dør ind til køkkenet siddende midt på væggen, ellers havde det været oplagt...

HJÆLP MIG!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Michael healer

Tilmeldt skriver:

Vi har det her lille åndssvage 'rum' under trappen.. Jeg er sååå så så så træt af det.. Det kan kun se rodet ud, som det er nu.. Har prøvet at stille en sko reol derind, men det er besværligt at bukke sig helt der ind, og det er jo egentligt også lidt 'fråds' af plads, at skærme det af..

Vi er igang med at ordne trappegangen nu, så jeg tænker at det er NU hvis ejg skal ha manden til at bygge ngoet for mig. Men HVAD???

Jeg havde en idé om at det ville være smart med noget udtræknings-halløj, men jeg kan intet fiunde om det, under en trappe.  Man kan ikke bygge en hel væg op omkring trappen, for vi har en dør ind til køkkenet siddende midt på væggen, ellers havde det været oplagt...

HJÆLP MIG!!!!!

2 indbyggetskabe, det ene højre det andet ,det lille skab kunne så laves med kun en bøjlestang men uden bagbekldning, så man kunne gå gennem skabet og inde i en hemmelig hule, det andet skab kunne bruges efter eget valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.