Efterlysning. Dusør gives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Tona

Hvis du kommer fra Vejen-området eller kender nogen der gør, så læs videre.

Vores elskede kat er væk, som jeg også har oprettet denne tråd om:

https://www.baby.dk/debat/177439pi1/dus-med-dyrene/vores-elskede-kat-er-vaek.aspx

Det er en steriliseret hunkat på 3 år, som hedder Bølle. Hun forsvandt natten til torsdag d. 31 maj og vi bor i Vejen. Hun har ikke halsbånd på og er ikke øremærket. Hun er sort med hvide tegninger.

Hvis nogen ved noget, vil vi utroligt gerne høre fra dem, da det er rigtig svært for os at mangle vores meget højt elskede lille kat  Der gives en dusør til den, som kan medvirke til at hun kommer hjem igen.

Her er et billede af Bølle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Frk.S

Årh hvor jeg føler med dig. Det er bare ikke sjovt, og man frygter det værste.

Vores kat var væk i en lille uges tid for et par år siden - og i dag priser jeg mig lykkelig over, at jeg klagede min nød og efterlyste hende på nettet. Der var nemlig en der kom med et råd som jeg slet ikke havde overvejet - at kigge i garager og skure ved de nærmeste naboer.
Og ganske rigtigt vores stakkels kat var blevet lukket inde i naboens skur uden de havde opdaget det, og så var de taget på ferie. Heldigvis havde hun det fint (var dog lidt skræmt). Efter dobbeltportion af hendes yndlingsmad, vand og en MASSE kælen var hun glad og tilfreds igen.

Jeg håber virkelig det ender lige så godt for jer. I hvert fald er mit råd at få kigget i skure, garager og lign. steder hvor hun kan være blevet lukket inde.

Ellers skulle det være godt at gå ud og rasle med noget tørkost og kalde efter mørkets frembud.

for at i finder hende uskadt snart - det er så grimt at gå i uvished.

Anmeld

6. juni 2012

come2

Amandas-mor skriver:

Hvis du kommer fra Vejen-området eller kender nogen der gør, så læs videre.

Vores elskede kat er væk, som jeg også har oprettet denne tråd om:

https://www.baby.dk/debat/177439pi1/dus-med-dyrene/vores-elskede-kat-er-vaek.aspx

Det er en steriliseret hunkat på 3 år, som hedder Bølle. Hun forsvandt natten til torsdag d. 31 maj og vi bor i Vejen. Hun har ikke halsbånd på og er ikke øremærket. Hun er sort med hvide tegninger.

Hvis nogen ved noget, vil vi utroligt gerne høre fra dem, da det er rigtig svært for os at mangle vores meget højt elskede lille kat  Der gives en dusør til den, som kan medvirke til at hun kommer hjem igen.

Her er et billede af Bølle.

Øv hvor er det trist.

Når katten vender hjem håber jeg i får den registreret. Så har folk der møder katten en chance for at finde ud af hvor den hører til

Anmeld

6. juni 2012

Tona

Frk.S skriver:

Årh hvor jeg føler med dig. Det er bare ikke sjovt, og man frygter det værste.

Vores kat var væk i en lille uges tid for et par år siden - og i dag priser jeg mig lykkelig over, at jeg klagede min nød og efterlyste hende på nettet. Der var nemlig en der kom med et råd som jeg slet ikke havde overvejet - at kigge i garager og skure ved de nærmeste naboer.
Og ganske rigtigt vores stakkels kat var blevet lukket inde i naboens skur uden de havde opdaget det, og så var de taget på ferie. Heldigvis havde hun det fint (var dog lidt skræmt). Efter dobbeltportion af hendes yndlingsmad, vand og en MASSE kælen var hun glad og tilfreds igen.

Jeg håber virkelig det ender lige så godt for jer. I hvert fald er mit råd at få kigget i skure, garager og lign. steder hvor hun kan være blevet lukket inde.

Ellers skulle det være godt at gå ud og rasle med noget tørkost og kalde efter mørkets frembud.

for at i finder hende uskadt snart - det er så grimt at gå i uvished.

Tak for dit søde svar

Vi har været og kigge ved naboerne. Men vi skal da helt klart prøve det med tørkosten om aftenen. Vi har kun kaldt på hende om dagen og uden tørkost.

Dejligt at I fik jeres kat hjem igen

Anmeld

6. juni 2012

Tona

come2 skriver:

Øv hvor er det trist.

Når katten vender hjem håber jeg i får den registreret. Så har folk der møder katten en chance for at finde ud af hvor den hører til

Når katten ikke var øremærket, så var det ikke fordi vi ikke gad få det gjort, det var kun fordi vi syntes at det var unødvendigt at den skulle igennem det. At det var synd. Men jeg kan godt se nu i bakspejlet at vi burde have fået det gjort. Hun havde så heller ikke halsbånd på, men det var fordi de kan blive kvalt i det jo.

Men jo du har ret i at det havde været en god ide alligevel at øremærke set i bakspejlet

Anmeld

6. juni 2012

Frk.S

Amandas-mor skriver:

Tak for dit søde svar

Vi har været og kigge ved naboerne. Men vi skal da helt klart prøve det med tørkosten om aftenen. Vi har kun kaldt på hende om dagen og uden tørkost.

Dejligt at I fik jeres kat hjem igen

Det skulle være godt at kalde når det er mørkt fordi der så er større sandsynlighed for at de kommer frem, hvis de er blevet skræmt af noget og gemmer sig et sted.

Åh, jeg bliver helt ked af det på jeres vegne. Jeg kan tydeligt huske hvordan jeg havde det, da vores var væk. Jeg var så ked af det - det var nogle frygtelige dage.  

Jeg håber rigtig meget på en positiv update snart.

Anmeld

6. juni 2012

Tona

Frk.S skriver:

Det skulle være godt at kalde når det er mørkt fordi der så er større sandsynlighed for at de kommer frem, hvis de er blevet skræmt af noget og gemmer sig et sted.

Åh, jeg bliver helt ked af det på jeres vegne. Jeg kan tydeligt huske hvordan jeg havde det, da vores var væk. Jeg var så ked af det - det var nogle frygtelige dage.  

Jeg håber rigtig meget på en positiv update snart.

Vi vil i alt fald prøve det med at kalde i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.