Stlun07 skriver:
Jeg er meget enig - jeg er nok bare lidt pessimistisk. Tror ikke jeg gad spilde krudt på politiet, når de ikke rigtig kan/vil gøre så meget ved det 
Nej tror heller ikke lige det ville være en sag de ville smide alt hvad de havde i hænderne for!
Men jeg tror det er TS eneste mulighed og i så fald ville jeg ikek mene det er spild af tid!
Jeg tror også at som en skriver at hvis de gør hende opmærksom på problemet nogle flere gange og endda skriftligt og det ingen effekt har så er politiet mere forstående overfor problemet da man selv hr gjort noget for det.
Og vil de ikke komme ud første gang man ringer så ville jeg ringe hver gang hendes fjernsyn var skruet højt op efter "normal" hverdagssengetid! Til sidst ville de nok indse at man ikke bare ringede for "småting" og for at være besværlig. Det havde jeg i vert selv gjort, nægter at skulle leve med en stadig gammel dame der mener hun har mere "ret" end de andre. Man må indrette sig efter at man bor tæt og tage hensyn til de andre beboder når det drejer sig om noget så rimeligt som nattesøvn.
Men ja det burde jo selt ikke være nødvendigt at indrage politiet i noget så "åndsvagt" som denne sag. Den gamle dame burde bare accepterer t fjernsyn om natten skulle foregå med lav lyd eller med hørerbøffer
Anmeld