Jeg sover aldrig hvis jeg har set en edderkop igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

haha..

Har lige fundet en meget sjovere historie til dig.. den forargede også mange mennesker lige da de udgav den..

Ej  Den tror jeg nok jeg har læst før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

hihi... har sagt det før men siger det igen... KILDE KRITIK! det er jo satire der vil noget

Det er bare slet ikke sjovt

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Hvor er du sød
Men ja rokokoposten er bare sjove urealistiske historier, så slap du bare af

Jeg tør ikke tage chancen mere alligevel...

Anmeld

6. juni 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Det er bare slet ikke sjovt

i starten af historien var jeg også lidt skræmt... men så sys jg det lød lidt for langt ude er selv sygt bange for edder kopper og kan ikke se dem på tv... er også besvimet pga. en edderkop... en ret urationel måde frygt virker på for det er dælemer svært at flygte når man besvimer...

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

i starten af historien var jeg også lidt skræmt... men så sys jg det lød lidt for langt ude er selv sygt bange for edder kopper og kan ikke se dem på tv... er også besvimet pga. en edderkop... en ret urationel måde frygt virker på for det er dælemer svært at flygte når man besvimer...

Jeg forstuvede min fod engang pga. en edderkop.

Nægtede at bruge min cykel i 3 år.

OG nægtede at støvsuge, fordi jeg vidste min mor havde støvsugt en edderkop op!

Anmeld

6. juni 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Jeg forstuvede min fod engang pga. en edderkop.

Nægtede at bruge min cykel i 3 år.

OG nægtede at støvsuge, fordi jeg vidste min mor havde støvsugt en edderkop op!

jeg hr haft tomat planter... men tomaterne måtte hænge og rådne for der boede edderkopper i planterne... så ret meget spild af penge   og jeg nægter at sove før kæresten har fjernet en evt. edderkop... jeg kan ik lokkes!!

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

Kay skriver:

HAHA "svært at flygte når man besvimer" Tak for dagens grin

Tænk tanken at når man ligger der besvimet, at den kravler rundt i ansigtet på én

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

jeg hr haft tomat planter... men tomaterne måtte hænge og rådne for der boede edderkopper i planterne... så ret meget spild af penge   og jeg nægter at sove før kæresten har fjernet en evt. edderkop... jeg kan ik lokkes!!

Hahaha! Åh nej dog...

Da jeg boede hjemme eller med eksen skulle de også bare fjerne den!

Engang fik jeg øje på en edderkop, og så da jeg gik ind for at hente min storebror som skulle fjerne den - var den VÆK!

Jeg gik så meget i panik at jeg rykkede min seng ud på midten af gulvet, for så var jeg sikker på at jeg  var i sikkerhed!

Dog valgte jeg til sidst at sove på sofaen

Anmeld

6. juni 2012

Kay

Laulund87 skriver:

HAHA "svært at flygte når man besvimer" Tak for dagens grin

Tænk tanken at når man ligger der besvimet, at den kravler rundt i ansigtet på én

det gjorde den heldigvis ik...

Anmeld

6. juni 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Åh nej dog...

Da jeg boede hjemme eller med eksen skulle de også bare fjerne den!

Engang fik jeg øje på en edderkop, og så da jeg gik ind for at hente min storebror som skulle fjerne den - var den VÆK!

Jeg gik så meget i panik at jeg rykkede min seng ud på midten af gulvet, for så var jeg sikker på at jeg  var i sikkerhed!

Dog valgte jeg til sidst at sove på sofaen

kan jeg godt forstå... når jeg er alene hjemme så bruger jeg hårlak på dem... så stivner de nemlig og så kan jeg støvsuge dem op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.