Stine har fået Isabella hjem igen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

An&Jo

http://www.bt.dk/kendte/renset-for-ruskevold-unge- moedre-stine-faar-sin-datter-hjem

Det betyder at der indenfor de sidste par uger har været 2 hjemsendelser igen af børn fra de unge mødre, men så vidt jeg er orienteret fra hendes støttegruppe, så fik Stine Isabella hjem et par dage før Hannah vandt sin retssag og fik Cecileya hjem..

Så lidt godt sker der da for dem..

Håber også at hun får Benjamin hjem igen på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
An&Jo skriver:

http://www.bt.dk/kendte/renset-for-ruskevold-unge- moedre-stine-faar-sin-datter-hjem

Det betyder at der indenfor de sidste par uger har været 2 hjemsendelser igen af børn fra de unge mødre, men så vidt jeg er orienteret fra hendes støttegruppe, så fik Stine Isabella hjem et par dage før Hannah vandt sin retssag og fik Cecileya hjem..

Hvor er det bare godt!!

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

Problembarnet skriver:

Hvor er det bare godt!!

det er skide godt ja..

Anmeld

6. juni 2012

Frk. Himmelblå

An&Jo skriver:

Åh, de stakkels skæbner! 

Godt, hun har fået sin datter igen, - nu håber jeg inderligt, at den lille pige kan få lov at få sig en blid overgang, hvor hun fortsat er i god og hyppig kontakt med sin plejefamilie. Er så synd, når de små bliver tvunget rundt i manegen, fordi magthavere laver fejl...Håber virkelig, det bliver stille og roligt...

Anmeld

6. juni 2012

SukkerDronning

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, de stakkels skæbner! 

Godt, hun har fået sin datter igen, - nu håber jeg inderligt, at den lille pige kan få lov at få sig en blid overgang, hvor hun fortsat er i god og hyppig kontakt med sin plejefamilie. Er så synd, når de små bliver tvunget rundt i manegen, fordi magthavere laver fejl...Håber virkelig, det bliver stille og roligt...

Og at de ikke ombestemmer sig.

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

Syntes det er fantastisk  Tillykke både til Stine & Hannah.

Håber de får fred og ro til at nyde deres poder.

Hold op Stine er forandret på det billede Håber hun får glæden tilbage i sine øjne igen. Selv om tiden for altid har sat spor

Anmeld

6. juni 2012

kristinaS

An&Jo skriver:

Hvor godt

Anmeld

6. juni 2012

DitteFisk

Fantastisk Nu har de 2 en stor del at indhente! Det håber jeg at Stine giver sig god tid til sammen med Hannah. Deres mor/datter-forhald skal bygges op igen og jeg håber Hannah kommer helskindet igennem ALT det hun har været kastet ud i.

Anmeld

6. juni 2012

Alexander&Lærke

fantastisk, godt for mor og barn....

Anmeld

6. juni 2012

fairlady

Så tragisk en sag. Ved ikke om hun får den lille hjem. Ved heller ikke om det ville være godt for ham. Han kender hende jo slet ikke.

Selvom jeg føler med hende, synes jeg det er vigtigere at børnene har det godt, der hvor de er, for de har fået ødelagt deres familie en gang og det er jo tragisk hvis de skal rives væk fra deres nye familier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.