Jeg har altid haft sådan nogle idioter som kærester.
Jeg falder for de der selvsikre player badboys typer
Hvilket jo selvfølgelig altid ender med et knust hjerte.
Jeg vil så gerne bryde det mønster, og finde mig en god mand! Også for mit barns skyld.
Nu er sagen så denne at jeg har mødt en mand. Han har hjertet på rette sted, han er venlig, enormt godt opdragt, nydelig, stabil(fast godt job, hus, bil osv) og bare den type man ville være stolt af at præsentere for familien. Han er rigtig god på papir så at sige.
Derudover er han rigtig glad for mig, og vil give mig og mit barn hele verden som han selv siger. Han accepterer mit barn 110%, og vil gerne give os alt det vi drømmer om(bryllup, søskende, parcelhus, stationcar og alt det der. det er jo drømmen for de fleste piger)
Men men men! Jo tættere vi kommer på hinanden(vi har datede længe efterhånden da jeg har brug for at tingene går langsomt pga. mit barn og mine tidligere forhold) jo mere kan jeg mærke at jeg trækker mig væk fra ham 
Han er bare næsten for sød, og ikke særlig selvsikker, spontan og kæk som jo normalt er de ting jeg falder for.
Det værste er næsten at jeg kan mærke at jo flere af mine veninder der komplimentere ham jo mere interesseret bliver jeg. Eller hvis jeg ser på facebook at en pige kontakter ham. Jeg har åbenbart lidt brug for at få lov til at 'jage ham'. Men det er bare så svært når han servere alting for mig på et sølvfad. Hvis i forstår?
Har i nogle gode råd?
Anmeld