min eks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammen!

da jeg ved der sidder nogen mere erfarne mennesker her som har prøvet lidt af hver så skriver jeg her.

jeg har det problem at jeg er begyndt at drømme om min eks hele tiden og han har boret sig ind i mit hoved igen, det er 8 mdr siden vi sluttede vores forhold og har ingen kontakt haft siden.

han er typen der tager ting bogstavligt når man siger noget og den sidste dag vi snakkede sammen sagde han at han ikke ønskede mig ud af sit liv helt, men jeg sagde til ham, "går vi fra hinanden nu vil jeg aldrig høre fra dig mere, se dig eller kende dig", og har ikke hørt fra ham siden, har ikke savnet ham  overhoved og mit liv er blevet bedre uden ham,

men her for 2 mdr siden, brød jeg pludselig sammen, som om det gik op for mig at min datters far og mig ikke var sammen mere og efter den dag gik det tilbage til normalt, men siden er jeg begyndt at drømme intimt om ham, f.eks i nat havde vi sex under en eksame og kunne bare ikke få nok af hinanden, og andre gange har vi genfundet kærligheden til hinanden, men drømmene foregår ca 1-2 år fra dagen idag.
jeg bryder mig ikke om det og ved godt man ikke kan gøre noget ved sine drømme, men jeg prøver at komme videre og finde kærligheden hos en anden, og bliver så trist over ikke at kunne forstå hvorfor jeg drømmer om ham, stort set alle mine drømme bliver til virkelighed. men er der nogen af jer der har været ude for det, og hvad gjorde i ved det. jeg magter ikke at gå igennem alt det her igen, vil bare videre med mit liv.

da jeg var gravid fortalte jeg min veninde at jeg var 99 %sikker på at han kom tilbage når jeg var 5 mdr henne, fordi det havde jeg drømt, og jeg fik ret, han kom tilbage da jeg 5 mdr og 4 dage henne. så sidder og bliver lidt urolig, for vil altid holde af ham, han var min første kærlighed. men jg magter det bare ikke igen.

håber nogen kan hjælpe mig og har prøvet noget ligende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg blev lige lidt forvirret. Er det faren til dit barn, i har sagt du ikke vil have kontakt med?

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har sagt jeg ikke ville se eller høre fra ham mere ja.han har aldrig ville havde vores datter, han ville kun have mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.