Klapvogn hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

MorEllen

Smilo skriver:

det er en emmaljunga big city fra 2010.... 

Nååh ja, det står der vel også i dit indlæg Den er nok ret nem at sælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

OverTheRainbow

MyLille skriver:

Nååh ja, det står der vel også i dit indlæg Den er nok ret nem at sælge

Ja det håber jeg også.. Jeg tror sgu vi hopper ud i det. Du sku vel aldrig vide om der er lang leveringstid på klapvogne..?

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

Smilo skriver:

Ja det håber jeg også.. Jeg tror sgu vi hopper ud i det. Du sku vel aldrig vide om der er lang leveringstid på klapvogne..?

Ja, hopp i det
Da vi købte vores klapvogn fik vi den med det samme.. de havde den på lager. Vi købte en limited edition så måske var det derfor de havde den. Det var i Ønskebørn. Ellers tror jeg leveringstiden er det samme som med barnevogne...

Anmeld

6. juni 2012

Nea85

Vi havde ikke behovet for en klapvogn, men købte alligevel en, da vores datter var 8 måneder gammel.
Der er ingen tvivl om, at de ligger bedre og sover i barnevognen, og jeg tror nok det anbefales, at man lægger en madras i klapvognen, hvis den skal bruges til at sove meget i (jeg kan dog ikke huske hvor jeg har hørt det..)
Som en anden også skrev, bruger vi også barnevognen, hvis vi er på tur og vi ved hun skal sove, ellers bruger vi klapvognen - men de kan jo også sidde op og følge med i barnevognen!

Husk på at der ikke kan ligge ret meget under klapvognen i forhold til barnevognen. Hvis jeg skal handle, har jeg ALTID barnevognen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.