hej piger.
tak for de mange gode råd! jeg kan ikke huske, hvem af jer, jeg skulle give en update, og kunne ikke rigtig finde det i tråden, så besluttede mig for at lave en ny tråd som update til jer, der ønskede det.
vi fik ikke snakket særlig meget om det i weekenden, da mine forældre gik fra hinanden med et brag i lørdags, og jeg derfor også skulle flytte samme dag. men lidt fik vi da snakket. jeg fik fortalt ham, hvordan jeg havde det med det hele, hvor ondt det gjorde på mig, og fik sat en masse grænser. han fik også at vide, han har fået en sidste chance og jeg håber, han kan forstå mig.
han sagde, det var en masse ting på én gang, men han sagtens kunne forstå mig, og han ville gøre alt for, at rette op på det, og han vil have, jeg siger MED DET SAMME, hvis der er noget, der går mig på, så han ved det, og ikke laver dén fejl igen.
han var meget forstående og ked af de ting, han havde gjort imod mig.
jeg flyttede ud til ham indtil i går, tirsdag, og han ændrede sig faktisk med det samme, til trods for mit dårlige humør. men nu vil jeg se, om han kan holde sin "ændring", eller det bare fortsætter en uge, og så er alt ved det gamle igen. han var en rigtig dejlig støtte igennem hele weekenden og han var 100% forstående.
jeg er nok dum, at jeg ikke har sparket ham ud, men det er mit valg, og som skrevet, er det sidste chance for ham.