Hvad er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Baggrunds historie:

Jeg er 26 år (gift) - er blevet ledig (opsagt i prøvetiden) fra 1 juni 2012. Er uddannet i butik, ved dog ikke om jeg vil tilbage til butik (arbejdstider). Er på dagpenge fra nu af.

Vi har en søn på 21 mdr. og overvejer nr. 2 om meget snart.

Hvad vil være bedst:

A: at starte på baby nr. 2 nu, mens jeg søger jobs (men henblik på ikke at finde noget) og så bare gå på barsel (barselsdagpenge) og så søge (kigge efter job) i barselen.

B: vente med nr. 2 og så søge job..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Baggrunds historie:

Jeg er 26 år (gift) - er blevet ledig (opsagt i prøvetiden) fra 1 juni 2012. Er uddannet i butik, ved dog ikke om jeg vil tilbage til butik (arbejdstider). Er på dagpenge fra nu af.

Vi har en søn på 21 mdr. og overvejer nr. 2 om meget snart.

Hvad vil være bedst:

A: at starte på baby nr. 2 nu, mens jeg søger jobs (men henblik på ikke at finde noget) og så bare gå på barsel (barselsdagpenge) og så søge (kigge efter job) i barselen.

B: vente med nr. 2 og så søge job..

Ved ikke hvad der er bedst, men vi valgte at få barn... Jeg har gået ledig i 1½ år, og ligegyldigt hvad jeg har prøvet har jeg bare intet job fået, og vi var temmelig skrukke og blev så enige om at vi lige så godt kunne bruge tiden på at få barn og få overstået barsel og det der, for chancen for at få job var jo alligevel minimal.. Jeg er nu 31 uger henne (+ det også lige tog 11 mdr at blive gravid) og jeg har stadig intet job fået nogen steder... Så her tror jeg det har været det rette valg ellers kunne der jo gå mange år endnu før vi kunne få børn hvis jeg skulle vente på at få job først...

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ved ikke hvad der er bedst, men vi valgte at få barn... Jeg har gået ledig i 1½ år, og ligegyldigt hvad jeg har prøvet har jeg bare intet job fået, og vi var temmelig skrukke og blev så enige om at vi lige så godt kunne bruge tiden på at få barn og få overstået barsel og det der, for chancen for at få job var jo alligevel minimal.. Jeg er nu 31 uger henne (+ det også lige tog 11 mdr at blive gravid) og jeg har stadig intet job fået nogen steder... Så her tror jeg det har været det rette valg ellers kunne der jo gå mange år endnu før vi kunne få børn hvis jeg skulle vente på at få job først...

Sådan tænker vi også !!!!

Anmeld

6. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Sådan tænker vi også !!!!

Og så kan man jo altid håbe på det er nemmere at finde job efter barsel.... Så er der gået noget tid og man har et barn så arbejdsgiverne skal ikke tænke på at man bliver gravid sådan lige med det samme igen...

Anmeld

6. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville klart vælge at få barn nu, mens du søger, hvis det er nu i har lyst til nr 2!!!

Som det er nu ved man jo aldrig hvornår man ka finde job!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.