økonomi argh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

HADER at økonomien altid skal sætte begrænsninger!!!!!!!!!!!!!

ØV ÆV BUH...

Min datter vil så brændende gerne starte til ridning og jeg er slet ikke i tvivl om at hun ville profiterer SÅ meget af det.. Særlig lige pt hvor hun i forvejen har det rigtig svært.. Men det koster 500 kr om mdr!! For ikke at nævne det årlige kontigent på 400 kr!! Og ridestøvler og hjelm som min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

ØV ÆV BUH...

Min datter vil så brændende gerne starte til ridning og jeg er slet ikke i tvivl om at hun ville profiterer SÅ meget af det.. Særlig lige pt hvor hun i forvejen har det rigtig svært.. Men det koster 500 kr om mdr!! For ikke at nævne det årlige kontigent på 400 kr!! Og ridestøvler og hjelm som min.

Ja .. Det sætter også en masse begrænsninger her desværre ..

Anmeld

6. juni 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

ØV ÆV BUH...

ja, det er desværre meget dyrt sådan noget skidt... hvis nu i havde boet tættere på kunne hun sku have lånt mine heste....(ved selvfølgelig ikke hvor i bor) til en meget billigere pris...

Anmeld

6. juni 2012

LR85

Kan hun ikke ønske sig støvler, hjelm og diverse til fødselsdag/jul? Det et jo megey normalt a man spare op til det eller får det i gaver ved lejligheder. 

I kan måske købe det brugt? 

Anmeld

6. juni 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

ØV ÆV BUH...

prøv at spørge rideskolen om hun måske kan lave lidt arbejde for det

jeg ved self ik hvor gammel hun er, menn så kan I vil hjælpe hende

min gamle rideskole havde nemlig intet imod at bytte lidt så jeg mugede en boks hver gang jeg var til ridning, og på den måde betalte jeg ´´kun´´ halv pris

Anmeld

6. juni 2012

wamse

Der er i nogle kommuner mulighed for at søge fritidspas, hvor kommunen går ind og dækker udgifterne til en fritidsinteresse. Der skal selvfølgelig ligge en eller anden form for begrundelse bag det, som fx at det ville gavne barnet i forhold til div. vanskeligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.