Så blev jeg operere. Til jer der har læst med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

H+S Skjolgborg.

var godt nok nervøs kom på næstved sygehuse kl 6.15 men blev første opererere kl 8.35 ca.

Det gik godt jeg græd ikke eller nået tros jeg var mega nervøs og jeg fik også ros.Jeg var oppe og gå kl 15,50 og jeg fik lov af komme hjem til aften. Så vi var hjemme kl ca 22. jeg har da ondt men er positiv overraskede over det ikke gør meget mere ondt hvis man kan føde 2-3-4-5 gang kan man også det her det gør ligeså ondt + har også ligesom de der efter veer tros jeg ingen livmoder nu ha. De fjerne nemlig livmoderen og lukke lidt af min skedeåbeningen forned(fra anus og op) så jeg ikke har så stor skedeåbeningen mere.

Jeg har så stadig mine æggestokke og æggelede .

Men jeg fik afvide inden vi gik hjem hved samtale af lægen af jeg nu ikke får det røde mere det troede jeg man gjorede i det jeg jo stadig har æggestokken men det gør man ikke dog de her 4-6 uger kan man godt bløde lidt osv.Jeg ville også få de måndelige humoner som hovedepine,små smerte osv bløder dog bare ikke mere Udover det kan jeg jo på en måde jo godt få børn selvom jeg ikke skal have nogle men min lille søster og jeg snakke sammen for 4 årstid side og meningen var vi skulle til sverie eller ligne en dag også skulle hun have nogle af mine æg op.men ikke sikkert det nu blever til nået og læge her sagde også af så skulle det være indenfor de næste max 10 år for når man fylder 40-45 falder den meget ja også har min sæster fået en ny kæreste for snart 1 år side og de kan jo også brug hendes hvis det endelig er. Jeg hved heller ikke om jeg har lysten nu til af hjælp hende i det hun ikke har været vildt sød overfor mig det sidste 1 årstid + ave en masse penge da hende far døde i dec og hun skylder stadig mig penge fra sidste år og ja hun gider heller ikke se os andre kun kæresten og hendes familie.Jeg må indrømme op i nummer med de penge men jeg ville da gerne være en del af deres liv især hvis jeg gave hende mine æg/dem et barn.Jeg ville også være bange for af blande mig mere ind jeg måske skulle gøre vis det var det sket.

Nåå men jeg har det ok jeg skulle ellers være der 3-7 dage men have det jo fint nok til af komme hjem + min stor dreng skal også nu have dræn i ørne på torsdag hvor hans lille broor tobias på 2½ skal have dræn i kl 12.00 og Benjamin kl 12.50 og ville gerne med manden og drengen derop så det kommer jeg da pyha nu.Får piller syntes dog ikke de hjælper ret meget/ret godt øvøvøv.Nååå ville sove og håbe det gør mindre ondt i morgen.

natnat derude.

Bare et lille pip fra mig af til dem af jer der har læst jeg skulle operere.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Laulund87

Dejligt at høre at det gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.