Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

HopinWishin

Hvad ønsker I jer i barselsgave??=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ønsker mig ik noget! I vores familie bruger vi ik at lave ønskesedel, her gir folk noget hvis de har lyst.

Da vi fik thea, var vores famile rigtig gode til at komme med aftensmad osv, det var rigtig dejligt  Vh stine

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

HopinWishin skriver:

Med barselsgave, tænker du så på, at man får ting efter fødslen?

Anmeld

5. juni 2012

L&V

HopinWishin skriver:

Guldklumpe billeder, trip trap stol, bæresele af familien tøj, legetøj og gavekort af venner og bekendte

Anmeld

5. juni 2012

JulieMor

HopinWishin skriver:

Vi ønskede os tøj, legetøj   vi fik så meget tøj i str. 62 og 68, vi havde nærmest ikke noget i 56. Jeg havde ikke købt ret meget på forhånd, fordi vi havde fået at vide vi fik mange gaver. Måtte til sidst sige til folk at det gerne måtte være 56 de købte da vi ikke havde ret meget

Anmeld

5. juni 2012

Kay

vi har ingen ønsker... men har sagt til venner og familie at vi har rigeligt tøj i 50-62... så hvis de ønsker at give os en gave må de meget gerne undgå tøj i de størrelser

Anmeld

5. juni 2012

Masig

Har aldrig forstået det der med at ønske sig barselsgaver.. I min verden (og i min familie) er der ikke noget med at man skal komme med gaver når folk har født... Hvis man har lyst til at give en lille ting er det jo bare fint, men jeg ville aldrig forvente at folk kom med gaver.... Så mit svar må være at jeg ikke ønsker mig noget

Anmeld

5. juni 2012

HopinWishin

Det er mine svigerinder og min mor der har spurgt hvad vi ønsker os.... såeh derfor....

Anmeld

5. juni 2012

KM78

Man har tradition for at komme med barselgaver i min familie, når der kommer en lille verdensborger. Men det er slet ikke dyre ting eller noget. En bamse, lidt tøj eller en børnebog.

De store ting hører barnedåben/navnegivningsfesten til synes jeg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.