SÅÅ træt hele tiden :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Vivian87

Aviaja er efterhånden ved at være 5,5 måned og faktisk en super glad lille pige

Hun plejer at kunne være vågen ca. 2 timer ad gangen og sover så 40-60 min... MEN; på det sidste har hun bare været træt hele tiden.. Hun sover en lur ad samme længde som hun plejer, er frisk når vi tager hende op og så går der 10 min. så er hun træt igen... Kan som regel strække den en times tid med lidt leg, mad og puslen men så er vi også nødt til at lægge hende igen for ellers blir hun alt for crancky!

Andre der har oplevet det??

Er lidt bekymret for hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Vivian87

Den forsvandt hurtigt

Anmeld

5. juni 2012

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Den forsvandt hurtigt

Oplever det samme pt! Normalt er hun om dagen vågen i 3 timer, og sover så max en time. Hun har aldrig gide sove om dagen. Nu er hun MAX vågen 2 timer, og så sover hun flere lure på op til 2½ time Men tænker bare de er et sted i deres udviklibg hvor der sdker en masse, så de har brug for mere søvn! 

Anmeld

6. juni 2012

Vivian87

Frøken J. skriver:

Oplever det samme pt! Normalt er hun om dagen vågen i 3 timer, og sover så max en time. Hun har aldrig gide sove om dagen. Nu er hun MAX vågen 2 timer, og så sover hun flere lure på op til 2½ time Men tænker bare de er et sted i deres udviklibg hvor der sdker en masse, så de har brug for mere søvn! 

Jeg håber du har ret

Anmeld

6. juni 2012

Happiness

Lukas sov i den alder 2-3 timer, 2 gange om dagen. Men han var så vågen i 3 timer af gangen. Men det er vist meget normalt at de har brug for et par timers sammenhængende søvn i den alder.

Men det kan være at der sker en masse med hendes udvikling, så hun bare er mere træt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.