kan ikk regne ud hvornår jeg sku kunne teste hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Undskyld jeg er anonym men ville ikk genkendes herinde da vi slet ikk er igang med projekt baby.

Jeg kan ikk regne ud hvornår jeg burde kunne teste. Hvis der er noget selvfølgelig.

OMkring den 8 maj starter jeg ny ppille pakke.
Tog kun 6 piller. Så er det den 14maj jeg tager pillerne til.
Derefter glemmer jeg tre piller pga nogle hektiske dage men i de tre dage havde kæresten og jeg sex. Skænker slet ikk pillerne en tanke. Plejer altid at huske dem men det var i en anden taske.
Så 3 dage til den 14maj er den 17maj. Den 17maj starter den falske mens i og med jeg ikk tog piller.
Falsk mens stopper den 22maj.

I indlægs sedlen står der at glemmer man piller i første uge eller sidste i en ppille pakken er risikoen øget.

Men hvis uheldet har været ved en af de 3 dage. Hvornår burde jeg så kunne teste ?

Er helt i vild rede omkring det og den næste mens. For der jo nok gået kluddermor i det nu?

Håber nogle har lyst til at hjælpe og forstår det med datoerne.
På trods af jeg er anonym.men det er altså ganske oprigtigt skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Kris89

hvis du fik den falske mens skulle der vel ikke kunne være noget?

men det er vel "testdag" 28 dage efter første mens dag... så det må jo være lige før 8. juni...

og ellers 28 dage fra første falske mensdag...

håber det gav mening, men tror altså ikke uheldet er ude, når du nu fik falsk mens.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

hvis du fik den falske mens skulle der vel ikke kunne være noget?

men det er vel "testdag" 28 dage efter første mens dag... så det må jo være lige før 8. juni...

og ellers 28 dage fra første falske mensdag...

håber det gav mening, men tror altså ikke uheldet er ude, når du nu fik falsk mens.

Hvis uheldet er sket i de tre dage efter den 14maj og jeg får mens lige efter de tre dage har ægget jo ikk sat sig fast og vel ikk påvirket mens. Den mens der kom er jo den kunstige som pillerne laver ?

Eller er jeg gal på den. Det derfor jeg frygter at risikoen kan være der.

Anmeld

5. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis uheldet er sket i de tre dage efter den 14maj og jeg får mens lige efter de tre dage har ægget jo ikk sat sig fast og vel ikk påvirket mens. Den mens der kom er jo den kunstige som pillerne laver ?

Jeg forstår ikke helt, hvad der menes med den "falske mens"? En menstruation er vel en menstruation uanset, hvordan den er fremkommet - det vil sige, at slimhinden er udstødt og derefter genopbygges? 

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg forstår ikke helt, hvad der menes med den "falske mens"? En menstruation er vel en menstruation uanset, hvordan den er fremkommet - det vil sige, at slimhinden er udstødt og derefter genopbygges? 

He he jeg kalder den falsk mens fordi jeg jo havde en uges mens op til den 8maj hvor jeg starter ny pakke. Tager seks piller og glemmer tre hvorfor mens kommer igen. Derfor kaldte jeg den falsk mens da jeg ikk skulle ha haft den der.

Lægen sagde at jeg sku smide resten af pakken væk da jeg havde glemt de tre.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Total forvirrende

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

6. juni 2012

Kris89

Anonym skriver:

når du har haft en mens. falsk eller ej siden uheldet tror jeg simpelthen ikke på at noget skulle være kunne sket...

når du bløder udstødes det hele jo.. og dermed også et eventuelt æg der skulle være kommet i perioden hvor du ikke tog piller... når du er færdig med den pakke du er gået i gang med efterfølgene, kan du jo teste hvis ikke mens kommer...

men tror ikke på der skulle være sket noget, når du har blødt siden

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

ØOk

når du har haft en mens. falsk eller ej siden uheldet tror jeg simpelthen ikke på at noget skulle være kunne sket...

når du bløder udstødes det hele jo.. og dermed også et eventuelt æg der skulle være kommet i perioden hvor du ikke tog piller... når du er færdig med den pakke du er gået i gang med efterfølgene, kan du jo teste hvis ikke mens kommer...

men tror ikke på der skulle være sket noget, når du har blødt siden

Ja det er jo en logisk forklaring
Men så forstår jeg ikk at indlægs sedlen så siger at glemmer man piller i den første eller sidste uge er risikoen størst. Og at når man glemmer tre skal smide pakken væk og få den mens

Men der ikk andet at gøre end at se tiden An og teste hvis der sku gå for lang tid.

Anmeld

6. juni 2012

Kris89

Anonym skriver:

Ja det er jo en logisk forklaring
Men så forstår jeg ikk at indlægs sedlen så siger at glemmer man piller i den første eller sidste uge er risikoen størst. Og at når man glemmer tre skal smide pakken væk og få den mens

Men der ikk andet at gøre end at se tiden An og teste hvis der sku gå for lang tid.

riskoen er stor der, men når du får mens - falsk eller ej, mener jeg faren er drevet over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.