Bringe lykke at babyen tisser i dåbskjolen?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Sas1990

Er der nogen der har hørt at det skulle bringe lykke at babyen skal tisse i kjolen. Uden ble på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

komodo

jep, og alle mine har tisset på dåbskjolen, det er en tradition i vores familie

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Sas1990 skriver:

Er der nogen der har hørt at det skulle bringe lykke at babyen skal tisse i kjolen. Uden ble på.

Nej det ka jeg ikke just påstå men jeg er heller ik til sådan noget og hvorfor sku baby ik ha ble på e kjolen?

Anmeld

5. juni 2012

Julemusen

Hehe nej, det har jeg godt nok aldrig hørt. men har hørt at de skal have lovtil at sove i den  Altså bare en lur i barnevogn med den på. Ville aldrig lade nogen tisse i min kjole som er over 100 år gammel, som jeg har arvet fra min oldemors storebror. Men kan da godt ske at der er nogen der gør sån. 

Anmeld

5. juni 2012

Sas1990

komodo skriver:

jep, og alle mine har tisset på dåbskjolen, det er en tradition i vores familie

min mor har nemlig sagt at jeg og min bror har gjort det, men har aldrig hørt det før.

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

Jeg har nu hørt det som, at de skal tisse, mens de har kjolen på. Så det har mine gjort I DERES BLE......

Anmeld

5. juni 2012

Sas1990

Månsson skriver:

Nej det ka jeg ikke just påstå men jeg er heller ik til sådan noget og hvorfor sku baby ik ha ble på e kjolen?

selfølig er det i slutningen af festen eller når alle billederne er taget.

Anmeld

5. juni 2012

Sas1990

Kitty-Katten skriver:

Hehe nej, det har jeg godt nok aldrig hørt. men har hørt at de skal have lovtil at sove i den  Altså bare en lur i barnevogn med den på. Ville aldrig lade nogen tisse i min kjole som er over 100 år gammel, som jeg har arvet fra min oldemors storebror. Men kan da godt ske at der er nogen der gør sån. 

ja okay

Anmeld

5. juni 2012

Sas1990

Dot D skriver:

Jeg har nu hørt det som, at de skal tisse, mens de har kjolen på. Så det har mine gjort I DERES BLE......

ja okay

Anmeld

5. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, det har jeg godt nok ikke hørt  

Har hørt at deres første lur på dagen skal være i dåbskjolen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.