Nedsat sædkvalitet, hvor lang tid tog det jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.326 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Hvor lang tid tog det dig og din kæreste at lave baby?

Min kæreste har desværre nedsat sædkvalitet - noget med at der i en sædprøve skal være ca. 20 mill. sædceller, men i min kærestes var der kun 5 mill. Dog var de over gennemsnittet i hurtighed.

Vi har prøvet i 13 måneder nu :-(

Efter vi fik at vide at hans sædkvalitet var nedsat, startede han på vitaminerne D, Zink og Folsyre, for at se om det kunne hjælpe. Han skal afl. ny sædprøve her sidst på måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

**Ønskebabyen

Slet ingen

Anmeld

5. juni 2012

jcbaby

Hejsa

Først en det er møj træls når man har svært ved at blive gravid! Min kæreste har også nedsat, mener hans lå på ca det samme dog for oprensning, ved ikke om din kærestes er før eller efter?! men vi skulle have hjælp via reagensglas. Vi prøvede først ved insimination, men kvaliteten var ikke god nok til dette.

Håber vitaminerne hjælper hos jer og I snart har to røde streger på testen

Anmeld

5. juni 2012

**Ønskebabyen

jcbaby skriver:

Hejsa

Først en det er møj træls når man har svært ved at blive gravid! Min kæreste har også nedsat, mener hans lå på ca det samme dog for oprensning, ved ikke om din kærestes er før eller efter?! men vi skulle have hjælp via reagensglas. Vi prøvede først ved insimination, men kvaliteten var ikke god nok til dette.

Håber vitaminerne hjælper hos jer og I snart har to røde streger på testen

Tusind tak, ja det er ret hårdt når der intet sker.. :-(

Er faktisk ikke klar over om det var før eller efter, det tal vi fik..

Anmeld

6. juni 2012

otlitrom

Min mands kvalitet er stærkt nedsat; 250.000 efter oprensing. Vi måtte i ICSI-behandling for at få nr 1. Det lykkedes heldigvis i første forsøg, men det tog knapt 3 år..

Jeg blev så, MEGET overraskende, gravid med nr 2, inden jeg overhovedet nåede at hilse på min mens efter 1. graviditet, og nu er lillebror på vej og kigger ud til os til september. Til trods for lægernes ord om, at vi aldrig ville kunne blive gravide naturligt og jeg derfor ikke behøvede at fylde mig med hormoner og p-piller... øh, nej nej

HELD OG LYKKE! Det ér hårdt, når der ikke sker noget!

Anmeld

6. juni 2012

(august)

Hej 

Min mand havde 60.000 på en god dag og der var kun ca 4% som duede til noget. Vi prøvde ca 3 år før vi så kom i ICSI behandling og der tog det så 13 mdr og 7 ægopsætnonger (incl fryseægs oplægninger) før der var gevinst og blev gravid.

Ligesom Kitty blev jeg meget overrasket da jegkun nåede mens to gange også var jeg sørme gravid igen helt naturligt. Ved godt det er træls at høre om, men det er ment som, at det nok skal lykkes.

Krydser fingre for jer

Anmeld

6. juni 2012

**Ønskebabyen

kitty skriver:

Min mands kvalitet er stærkt nedsat; 250.000 efter oprensing. Vi måtte i ICSI-behandling for at få nr 1. Det lykkedes heldigvis i første forsøg, men det tog knapt 3 år..

Jeg blev så, MEGET overraskende, gravid med nr 2, inden jeg overhovedet nåede at hilse på min mens efter 1. graviditet, og nu er lillebror på vej og kigger ud til os til september. Til trods for lægernes ord om, at vi aldrig ville kunne blive gravide naturligt og jeg derfor ikke behøvede at fylde mig med hormoner og p-piller... øh, nej nej

HELD OG LYKKE! Det ér hårdt, når der ikke sker noget!

Tusind tak for svar :-)

Hvor var I da godt nok heldige der.. Håber snart der sker noget her, og at vi ikke skal vente meget længere..

Anmeld

7. juni 2012

Peanut

12 mdr og stadig ingen gevinst 

Held og lykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.