Pandora armbånd - pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

samantha1986

Jeg har fået et vedhæng til et Pandora armbånd af min kæreste. Og der er tvillingstegn som vores datter bliver født i. Selv armbåndet får jeg senere. 

Men han havde regnet med at købe armbåndet i læder og det er ikke lige mig. Vil hellere have det i sølv. Men hva ligger prisen på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

KM78

Min kostede 445 kr. i sin tid - men der findes hjemmesider med rabatter bl.a. http://www.ismykker.dk/pandora-armbaand-og-kaeder.aspx

Ved ikke om jeg lige må linke til det, men sig til så bliver det fjernet...

Anmeld

5. juni 2012

Frk.S

Det er meget forskelligt, da der findes flere slags. Men sådan et "standard" ligger vist omkring 400,-

Se evt. her:

http://www.pandora.net/da-dk/explore/products/bracelets#590702HV/metal/05,04,11,06

Anmeld

5. juni 2012

MikeyMike & Mor

samantha1986 skriver:

Jeg har fået et vedhæng til et Pandora armbånd af min kæreste. Og der er tvillingstegn som vores datter bliver født i. Selv armbåndet får jeg senere. 

Men han havde regnet med at købe armbåndet i læder og det er ikke lige mig. Vil hellere have det i sølv. Men hva ligger prisen på? 

Mit kostede vidst 4-500 kr. Men det er vidst hvor langt det er.. men nok i den prisklasse. De køre jo ofte med et tilbud hvor du får armbåndet + vedhæng med for ca. 7-800 kr. 

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

TuSinde tak for jeres svar. Nu går jeg ikke sådan med smykker men tænker at det i sølv er pænest fremfor det i læder. Men hvad er jeres mening

Anmeld

5. juni 2012

Stumpen

samantha1986 skriver:

TuSinde tak for jeres svar. Nu går jeg ikke sådan med smykker men tænker at det i sølv er pænest fremfor det i læder. Men hvad er jeres mening

Jeg kan godt lide pandora, men nu bliver jeg nok sablet, men jeg synes deres armbånd er så voksen-agtig på den gammelkoneagtige måde, så jeg ville klart vælge læder, hvis jeg havde et..

(og vil gerne have et med specielle vedhæng i - ikke vedhæng jeg har fået for at få, men som du har fået - en for jeres datter og i den dur..)

Anmeld

5. juni 2012

jydeinden

samantha1986 skriver:

altså nu vil jeg sige det kommer meget an på hvor stort et håndled du har, for jeg har det mindste armbånd i sølv, og havde jeg det ikke fyldt, ja så sad det da først løst.. så på det punkt ville jeg klart vælge det andet

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

Stumpen skriver:

Jeg kan godt lide pandora, men nu bliver jeg nok sablet, men jeg synes deres armbånd er så voksen-agtig på den gammelkoneagtige måde, så jeg ville klart vælge læder, hvis jeg havde et..

(og vil gerne have et med specielle vedhæng i - ikke vedhæng jeg har fået for at få, men som du har fået - en for jeres datter og i den dur..)

Jeg var meget overrasket over at han havde tænkt som han havde med at købe et led som havde betydning. Det ville jeg aldrig have troet. Men er så glad for det. 

Men kan godt ske jeg skal holde mig til det i læder. For jeg går ikke rigtig med smykker og tænker at jeg nok ville føle at det i sølv ville være for fint til mig. Og så er det da også sjovt at have noget alle andre ikke har

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

jydeinden skriver:

altså nu vil jeg sige det kommer meget an på hvor stort et håndled du har, for jeg har det mindste armbånd i sølv, og havde jeg det ikke fyldt, ja så sad det da først løst.. så på det punkt ville jeg klart vælge det andet

Altså tror mit håndled er meget normal i str. Men jeg må nok holde mig til det i læder for jeg ved at jeg ikke vil komme til at få armbåndet fyldt sådan lige foreløbig og så kan det godt ske det kommer til at se træks ud

Anmeld

5. juni 2012

TeamRocket

Jeg har både det i sølv og et i sort gummi. Vil sige at det sorte går jeg ofte med, og det i sølv (som jeg synes kostede en formue 450) bruger jeg så sjældent. Det er så flot- at jeg ikke nænner slide på det. Synes dog ikke det er gammel konet- det er super elegant og sidder så flot. Det er bare- ja lidt for fint til arbejde osv synes jeg. Jeg har mange led, som alle betyder noget specielt for mig, men har max 4 led på og ofte bare 1 eller 2 på af gangen, ellers ser det rodet ud synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.