Hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg startede med PB i november 2011, hvor jeg smed p-pillerne. Min menstruation har været lidt uregelmæssig, men min cyklus har ca. lagt på 32-35 dage.

Jeg havde sidst mens den 20/4, hvorefter jeg havde meget få pletblødninger den 16-18/5. Jeg skulle have haft min mens omkring den 23/5, men jeg har endnu ikke fået den.. Dog har jeg de seneste to dage haft meget få brunlige/lyserøde pletter i trusserne (ikke behov for trusseindlæg) og lidt murren i maven, men det føles slet ikke som min mens!

Er der andre, der har oplevet at gå og pletbløde sådan, og hvad kan det betyde?? Jeg ved godt, at det kan være min mens, der er på vej, men det føles altså bare slet ikke sådan.

Iih altså hvor er min krop bare mærkelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg startede med PB i november 2011, hvor jeg smed p-pillerne. Min menstruation har været lidt uregelmæssig, men min cyklus har ca. lagt på 32-35 dage.

Jeg havde sidst mens den 20/4, hvorefter jeg havde meget få pletblødninger den 16-18/5. Jeg skulle have haft min mens omkring den 23/5, men jeg har endnu ikke fået den.. Dog har jeg de seneste to dage haft meget få brunlige/lyserøde pletter i trusserne (ikke behov for trusseindlæg) og lidt murren i maven, men det føles slet ikke som min mens!

Er der andre, der har oplevet at gå og pletbløde sådan, og hvad kan det betyde?? Jeg ved godt, at det kan være min mens, der er på vej, men det føles altså bare slet ikke sådan.

evt prøv med en graviditets test ?

Anmeld

5. juni 2012

mortilfreja

Ja ville nok være en god ide at tage en graviditetstest..

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, det kan jeg selvfølgelig gøre, men kan næsten ikke bære at blive skuffet igen, hvis den viser negativ! Umiddelbart synes jeg heller ikke rigtig, at det virker til at være tegn på en graviditet??

Ville egentlig også bare høre, om andre har oplevet noget lignende, hm...

Anmeld

5. juni 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Altså med en cyklus på 32-35 dag er du jo gået 1 ½ uge over tid. Så måske det var påtide at prøve med en graviditetstest??

Nogle pletbløder en smule når ægget sætter sig fast, og det kunne tyde på det er det der er sket hos dig d. 16-18/5 og da du pletbløder igen efter forventet mens dato, kan det være fordi kroppen lige skal finde ud af at den ikke skal bløde mere de næste min. 9 mdr.

Snup du en test, så er du garanteret meget klogere, ellers så synes jeg du skal kontakte din læge evt.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Hm, ja det kunne da være en mulighed - tror bare ikke, at jeg er så heldig, at det er tilfældet! Men vil muligvis prøve at tage en test i morgen tidlig.. Tak for svar

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Testen var negativ

Åh altså, ved snart ikke hvad jeg skal gøre... Min krop er jo så mærkelig!! Burde det ikke snart blive bedre, nu vi har forsøgt i 8 måneder??

Anmeld

6. juni 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Testen var negativ

Åh altså, ved snart ikke hvad jeg skal gøre... Min krop er jo så mærkelig!! Burde det ikke snart blive bedre, nu vi har forsøgt i 8 måneder??

Ikke nødvendigvis, desværre. Men jeg synes da du skal prøve at kontakte din læge.

Anmeld

6. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Min mens udeblev pludselig i ½ år, vi var også igang med PB.

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Min læge plejer bare ikke at gøre så meget ved det - han siger bare, at jeg skal give det tid - det gjorde han sidst, jeg var der, fordi jeg ikke havde fået min mens i 3 måneder :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.