Sygeplejerske kom hid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

kirsti

Jeg plejer at strikker huer til Rigets neonatal afdeling men de mangler ikke flere pt så nu har jeg en stak huer der mangler nogle små præmature babyer at varme.

Jeg har nu forsøgt at maile et par forskellige afdelinger men har INTET svar fået så hvis du er sygeplejerske på et sygehus med en neonatal afdeling kan du så ikke høre om de mangler huer og evt lige smide en pb med en adresse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Faith

Super initiativ!

Jeg skal nok lige forhøre mig der hvor jeg arbejder, og har også en veninde som er sygeplejerske på en børneafdeling. Hun må have kontakter til neo.

Anmeld

5. juni 2012

kirsti

Faith skriver:

Super initiativ!

Jeg skal nok lige forhøre mig der hvor jeg arbejder, og har også en veninde som er sygeplejerske på en børneafdeling. Hun må have kontakter til neo.

Lyder godt! 

Ved godt jeg måske bare kunne gribe knoglen men synes ærlig talt det mindste de kunne gøre var at svare! 

Rejser til Holland om et par dage så svare jeg ik lige er det derfor

Anmeld

5. juni 2012

UnderCover37

kirsti skriver:

Jeg plejer at strikker huer til Rigets neonatal afdeling men de mangler ikke flere pt så nu har jeg en stak huer der mangler nogle små præmature babyer at varme.

Jeg har nu forsøgt at maile et par forskellige afdelinger men har INTET svar fået så hvis du er sygeplejerske på et sygehus med en neonatal afdeling kan du så ikke høre om de mangler huer og evt lige smide en pb med en adresse.

Det er rigtigt sødt det du gør der og om jeg fatter, at de ikke engang svarer på dine mails... ja, jeg synes faktisk det er respektløst

Hvis jeg stadig var i faget og fik en sådan mail ville jeg svare prompte!

dejligt initiativ!

Anmeld

10. juni 2012

Tanjadamgaard

kirsti skriver:

Hvor er det dog stort af dig, er selv født for tidligt. 

Kan kun sige thumbs up herfra  

Anmeld

10. juni 2012

Ayasmor

jeg kan da også lige prøve at høre neonatalafdelingen i Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.