Hår på hovedet!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej herinde ;-)

Vil gerne lige spørge jer ang jeres børns hårvækst. Min datter har intet hår på hovedet næsten og er 13 måneder...  Hun har da noget, men det er virkelig lidt og synes overhovedet ikke at det vokser, og det der sidder på baghovedet er meget krumset i det...

Ved godt der på nogen børn går lang tid før de får mere hår, men er der virkelig ingenting man kan gøre for at fremhæve hårvæksten????

(har overvejet lidt og studse med en trimmer, fordi man jo siger hår vokser hurtigere ved tigere klipning?) er det dumt?? he he ved godt det lyder skørt, men synes altså det er synd hun intet hår har!!

Er træt er alle kommentarerne hvor er hendes hår henne, og på billeder ser hun skallet ud.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

JH12

Jeg ved ikke om der er noget som kan fremme hendes hårvækst, men det med at klippe hår, er en skrøne ..
Hendes hår skal nok komme før eller siden .. Og det er heller ikke håret der er afgørende for om din pige er smuk .

Anmeld

5. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej herinde ;-)

Vil gerne lige spørge jer ang jeres børns hårvækst. Min datter har intet hår på hovedet næsten og er 13 måneder...  Hun har da noget, men det er virkelig lidt og synes overhovedet ikke at det vokser, og det der sidder på baghovedet er meget krumset i det...

Ved godt der på nogen børn går lang tid før de får mere hår, men er der virkelig ingenting man kan gøre for at fremhæve hårvæksten????

(har overvejet lidt og studse med en trimmer, fordi man jo siger hår vokser hurtigere ved tigere klipning?) er det dumt?? he he ved godt det lyder skørt, men synes altså det er synd hun intet hår har!!

Er træt er alle kommentarerne hvor er hendes hår henne, og på billeder ser hun skallet ud.....

Min søsters pige havde stort set ikke noget hår da hun startede i bh, og idag er hun 11 og det er sådan noget tyndt hår.

Anmeld

5. juni 2012

Talbutikken

Joyce1986 skriver:

Jeg ved ikke om der er noget som kan fremme hendes hårvækst, men det med at klippe hår, er en skrøne ..
Hendes hår skal nok komme før eller siden .. Og det er heller ikke håret der er afgørende for om din pige er smuk .

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej herinde ;-)

Isabella på 19 mrd. har heller ikke ret meget, men det vokser da! Ehm bare ikke så hurtigt 

Anmeld

5. juni 2012

Tulle28

2,5 år og stadig sparsom hårvækst:-) Der er kommet mere inden for de sidste 4 måneder, men det er lidt forskelligt, hvordan det vokser rundt om på hovedet. Nogle steder er der lange tjavser og andre steder er det helt kort. MEN hun har jævnaldrende veninder i vuggestuen der har mindre hår, så jeg glæder mig over at der trods alt bare er begyndt at komme lidt:-)

Anmeld

5. juni 2012

FruStolpe

Vi har en pige på 20 mdr med rigtig meget langt og krøllet hår.

Men jeg tror nu ikke der er så meget du kan gøre. Hår skal der jo nok komme, det er bare et spørgsmål om hvor meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.