Solcreme, hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Peanut

Tja, nu kommer sommeren hvor de heldige skal på sommerferie, muligvis til syden og andre bliver hjemme og nyder den danske sol 

Men hvor mange gange om dagen smørrer i jer ind i solcreme?              - her tænker jeg når sommeren er på sit højeste og vi er oppe på mindst 25-30 grader 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Dinna88

Hele tiden og så igen Jeg kan ikke få nok solcreme på, føler jeg.

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Peanut skriver:

Tja, nu kommer sommeren hvor de heldige skal på sommerferie, muligvis til syden og andre bliver hjemme og nyder den danske sol 

Men hvor mange gange om dagen smørrer i jer ind i solcreme?              - her tænker jeg når sommeren er på sit højeste og vi er oppe på mindst 25-30 grader 

Jeg er ikke særlig god til at smøre mig ind i colcreme, men er heller ikke så meget i solen pga. soleksem  Til gengæld smører jeg den unge frøken meget ind i det - lidt ironisk 

Anmeld

5. juni 2012

Mettefpigen

Hvis jeg er meget i solen smører jeg mig ind ca hver time... Men blir også meget hurtig rød.... 

Anmeld

5. juni 2012

MikeyMike & Mor

Peanut skriver:

Man skal vidst gøre det mindst 1 gang i timen, men jeg gør det kun en gang og så igen hvis jeg har været i vandet.

Derimod smøre jeg mit barn ind i et tykt lag hver 20 minut, er totalt hysterisk hvad angår ham og så solen.

Anmeld

6. juni 2012

Peanut

Okay  Tak for jeres svar 

Anmeld

6. juni 2012

LR85

Peanut skriver:

Jeg ville smørre ind hver 3. Time. Måske hver anden i de varmeste timer, altså fx kl 11,13,15. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.