Optøning af mælk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

CaWi

Hej piger.

Jeg er begyndt at fryse lidt mælk ned, til når lillemanden af og tul skal passes et par time af far eller farmor.
Mit spørgsmål er derfor: hvordan gør man med optøningen? Jeg har frosset det ned i frostposer. Tøer man det op i køleskabet, sådan at man altid har til næste måltid eller hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

EKBJ

CAWI skriver:

Hej piger.

Jeg er begyndt at fryse lidt mælk ned, til når lillemanden af og tul skal passes et par time af far eller farmor.
Mit spørgsmål er derfor: hvordan gør man med optøningen? Jeg har frosset det ned i frostposer. Tøer man det op i køleskabet, sådan at man altid har til næste måltid eller hvordan??

Jeg satte det bare frem på bordet og når det var tøet op kom det i køleskabet!

Anmeld

5. juni 2012

JH12

Jeg tøre det bare op i køleskabet .. Hvis jeg ved det skal bruge om eftermiddagen tager jeg det op om morgen

Anmeld

5. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Optøede det i køleskabet og vil helt klart gøre det igen her anden gang også! Nå du så ska bruge det, varmer du det bare i mikro ovnen! Vh stine

Anmeld

6. juni 2012

CaWi

Mange tak for hjælp

Anmeld

8. juni 2012

fairlady

hygiejnisk er det bedst at optø det i køleskab, nøjagtig som alt andet vi propper i munden.

Anmeld

8. juni 2012

L&V

CAWI skriver:

Hej piger.

Du kan tø op i køleskabet hvis du ved du ska bruge det.. Hvis det er her og nu kan du tø det op i vandbad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.