En anderledes fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Faith

Malene76 skriver:

Hold da op det må have været chokerende. Sejt at far reagerede roligt. Respekt.

KH Malene

Ja jeg synes godt nok osse det var sejt af manden.... Men som min mand sagde: Hva dælen skal man ellers gøre? Det nytter jo intet at gå i panik. Men det kan godt være det er nemmere sagt end gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Faith

Joyce1986 skriver:

Hold da op. Sikke en sej far
Jeg håber bette Karl klare det og tillykke med dem

Jeg har endnu intet hørt fra dem. Han skulle på operationsbordet i løbet af i dag. Ved slet ik lige hvor stor en operation der er tale om

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Joyce1986 skriver:

Hold da op. Sikke en sej far
Jeg håber bette Karl klare det og tillykke med dem

Jeg har endnu intet hørt fra dem. Han skulle på operationsbordet i løbet af i dag. Ved slet ik lige hvor stor en operation der er tale om

Anmeld

5. juni 2012

christina92

Se det er det man kalder et rigtigt mandfolk!

Anmeld

5. juni 2012

Annemor...

Hold da op, det gik da godt nok også hurtigt så
Håber den lille familie har det godt

Anmeld

5. juni 2012

Muffin_girl

Faith skriver:

Min veninde fødte i aftes en fin lille dreng i uge 38+2.

Det er der ikke noget anderledes ved. Måden det skete på er det der er lidt anderledes

Hun skrev til mig i går eftermiddags at hun havde haft veer hele dagen men at de var gået i sig selv igen. Hun troede bestemt ikke hun skulle føde lige foreløbig.

I morges skrev hun så at lille Karl var kommet til verden.... På deres sofa med manden som eneste fødselshjælper.

Hun havde fået veer kl 18 og kl 19.30 ringede hun til fg og de bad hende om at komme stille og roligt derind af. Men det nåede de ikke.

Presseveerne startede kl 19.50 og 20.05 er deres lille dreng født. Jordemoderen ankom 20.10 og Falck kl 20.12.

Nu er de indlagt i Odense fordi lille Karls indvolde desværre sidder udenpå maven og skal puttes tilbage i løbet af i dag. Men det burde være et lille indgreb.

Jeg er dybt imponeret af hendes mand! Han tog det bare så køligt og tog bare imod den lille mand som om han aldrig havde lavet andet. Sejt. Håber min mand reagerer lige sådan hvis det samme skulle ske her

Ej hvor flot klaret af ham ! Sådan tror jeg desværre ikke bare at min kæreste håndterer det.. Han vil tage det roligt.. Men vil måske blive en bitte smule forvirret ... 

Havde de ikke opdaget det med indvoldene til nolge scanninger ? Hvis jeg må spørge.. 

Anmeld

5. juni 2012

Faith

AalborgPigen skriver:

Ej hvor flot klaret af ham ! Sådan tror jeg desværre ikke bare at min kæreste håndterer det.. Han vil tage det roligt.. Men vil måske blive en bitte smule forvirret ... 

Havde de ikke opdaget det med indvoldene til nolge scanninger ? Hvis jeg må spørge.. 

Jeg er heller ikke sikker på min mand ville tage det ligeså roligt

Nej skanningerne havde ikke vist noget unormalt

Anmeld

5. juni 2012

Faith

christina92 skriver:

Se det er det man kalder et rigtigt mandfolk!

Lige præcis!

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Annemor... skriver:

Hold da op, det gik da godt nok også hurtigt så
Håber den lille familie har det godt

Jeg venter stadig i spænding på at høre fra dem.

Anmeld

5. juni 2012

Muffin_girl

Faith skriver:

Jeg er heller ikke sikker på min mand ville tage det ligeså roligt

Nej skanningerne havde ikke vist noget unormalt

Tror han ville blive lidt nervøs ...  

Ej hvor mystisk.. OG også rigtig synd for dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.