Så kørte SP her kl. 13 og begge børn sover... (
lidt endnu)
Lillebror Emil vejer 6,3 kg. og måler 62 cm
han bliver 3 mdr. om ti dage, så det synes hun var en flot størrelse..
Hun synes han var opmærksom og smilende og virkede til at ha fundet en plads i familien. Han var god til at tage for sig af opmærksomheden, mens den er der, hvor man tydeligt kunne se at han slap "linjen" når storesøster kom.. Det blev jeg lidt ked af, at hører da det jo betyder at jeg er ukoncentreret omkring nærværet med ham når hun er hjemme, men måske det bare er sådan :/ ? Synes ellers jeg plejer at være god til at sige til Alberte, at nu snakker jeg med Emil så snakker jeg med dig bagefter, men igen, hun er kun lige blevet to år..
Alberte blev jo også "kigget" på og leget med, for at se hvor langt hun er i udviklingen
Hun har et godt sprog og en fin grov og finmotorik.. Hun synes hun virkede glad og opmærksom og hun legede faktisk næsten en time oppe ved bordet med sundhedsplejersken, så det var jo flot!
Vi snakkede lidt om det med at være alene med dem begge to, at det kunne godt være strenge at amme hver 2. time døgnet rundt og at det betød at han heller ikke sov ret længe ad gangen, fordi han blev hurtigt sulten. Hun foreslog at jeg prøvede at give ham en flaske efter han havde tømt begge bryster, for at se om han spiste mere. Og ganske rigtigt, 50 ml ekstra røg ned, efter han havde fået ved mig.. Han har nu sovet i 1,5 time før første gang i meget lang tid, taget han unge alder i betragtning 
Alt i alt et fint besøg, hvor vi fik snakket en masse igennem med opdragelse, at gøre forskel på dem og generelt det med at have dem begge selv meget af tiden..
Og så et par billeder selvfølgelig //
Knus en mor til to skønne, mor-glade børn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld