skriver ano da politiet er på sagen
her i morges går vi og hygger og rydder op

det er jo fars da , så vi snakker om hvilket lækkert mad han kunne tænke sig til aftens

det banker så på døren, min kæreste går ud og åbner op , og der i åbningen står en mand vi ikke har set i ½ år

han har ejet et firma der levere madvare, vi brugte ham da jeg gik gravid pga meget svær bækkenløsning og min kæreste var udelands, så alt handle og så videre kunne jeg bare ikk

¨
der sker så det at han siger vi skylder ham 2100 kr,

det forstår vi nada af og beer ham om at at vise os en regning eller noget for det, mennn det kan han ikke vise os
han siger at pga der er gået ½ år siden sidst så har han hævet skyldbeløbet til 3000 kr!

a hva!`? jamen siger vi self, du må da have noget hvor der står at vi skylder dig dem? og jeg tænker lidt, at hvis han har haft firma og så videre, hvorfor har han så ik sendt det til inkasso??
hvorfor vente ½ år??
en masse spørgsmål, som han ikke kan svare på

han siger så til min kæreste at hvis ikke vi har pengene på søndag! så vil han sende et tæskehold på os, som tager det dobbelte!!!!

jeg er helt måløs og står der med mit lille barn og hans storebror og aner hat af hvad jeg skal sige

han går så igen , og jeg fare ind og ringer straks til politiet og anmelder det ! for man skal ikk true hverken mig eller min familie

mennn puu haa , jeg tør næsten ikke være i vores lejlighed

håber virkelig at politiet de bare snakker med ham og så glemmer han det, . men heldigvis har de sagt at vi bare skal ringe, så kommer der en patrulje med det samme hvis han sku dukke op

menn puu er sku noget skræmt