skræmmende morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

skriver ano da politiet er på sagen

her i morges går vi og hygger og rydder op
det er jo fars da , så vi snakker om hvilket lækkert mad han kunne tænke sig til aftens
det banker så på døren, min kæreste går ud og åbner op , og der i åbningen står en mand vi ikke har set i ½ år
han har ejet et firma der levere madvare, vi brugte ham da jeg gik gravid pga meget svær bækkenløsning og min kæreste var udelands, så alt handle og så videre kunne jeg bare ikk
¨
der sker så det at han siger vi skylder ham 2100 kr,
det forstår vi nada af og beer ham om at at vise os en regning eller noget for det, mennn det kan han ikke vise os
han siger at pga der er gået ½ år siden sidst så har han hævet skyldbeløbet til 3000 kr!
a hva!`? jamen siger vi self, du må da have noget hvor der står at vi skylder dig dem? og jeg tænker lidt, at hvis han har haft firma og så videre, hvorfor har han så ik sendt det til inkasso??
hvorfor vente ½ år??
en masse spørgsmål, som han ikke kan svare på

han siger så til min kæreste at hvis ikke vi har pengene på søndag! så vil han sende et tæskehold på os, som tager det dobbelte!!!!
jeg er helt måløs og står der med mit lille barn og hans storebror og aner hat af hvad jeg skal sige

han går så igen , og jeg fare ind og ringer straks til politiet og anmelder det ! for man skal ikk true hverken mig eller min familie

mennn puu haa , jeg tør næsten ikke være i vores lejlighed
håber virkelig at politiet de bare snakker med ham og så glemmer han det, . men heldigvis har de sagt at vi bare skal ringe, så kommer der en patrulje med det samme hvis han sku dukke op

menn puu er sku noget skræmt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

lio

whaat??

Forstår godt du er bange

Super at du ringede til politiet asap. Håber de tager sagen alvorligt og der intet sker dig og din familie.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

whaat??

Forstår godt du er bange

Super at du ringede til politiet asap. Håber de tager sagen alvorligt og der intet sker dig og din familie.

de tager heldigvis sådanne trusler alvorligt

så det er rart at de er der hvis det er

er bare glad for min kæreste ikke længere arbejder udelands

Anmeld

5. juni 2012

wamse

Ej føj for pokker, kan sgu godt forstå, hvis i er chokeret

Anmeld

5. juni 2012

Mette M

Phu en grim oplevelse. Jeg ville heller ikke være glad for at være hjemme. Håber for jer at han ikke kommer igen. 

Anmeld

5. juni 2012

Missq4

puha sikke en oplevelse håber da ikke han kommer igen men kan da godt forstå du er utryk det ville jeg også være

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

min kæreste har snakket med politiet igen,

de har fundet ud af at han er gået bankerot med hans firma, og har haft indbrud i sit hus, og så har han været ude for et færdelsuheld

så det er nok simpelthen slået klik for ham tror de pga han er kommet i økonomiske problemer

så nu forsøger han at skaffe penge

desværre så på måder der er virkelig virkelig forkerte

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Ej!! Sikke en morgen - godt i fik ringet til poilitiet og at de tager det seriøst 

Anmeld

5. juni 2012

lio

Anonym skriver:

min kæreste har snakket med politiet igen,

de har fundet ud af at han er gået bankerot med hans firma, og har haft indbrud i sit hus, og så har han været ude for et færdelsuheld

så det er nok simpelthen slået klik for ham tror de pga han er kommet i økonomiske problemer

så nu forsøger han at skaffe penge

desværre så på måder der er virkelig virkelig forkerte

Jeg sad lige og tænkte at det nok desværre er sådan en sitution han står i, dog skal det ikke gå ud over din familie.

Anmeld

5. juni 2012

Mettefpigen

ajj hvor uhyggeligt...  Har de så anholdt ham? eller hvordan? For tænker at selvom de har snakket med ham, så kan han da sikkert godt finde på at sende et tæskehold....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.