Hjælp mig til hvilket job/hvilken uddannelse jeg skal tage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Loa

Ih jeg kunne virkelig godt bruge noget seriøs hjælp/input/forslag til hvad jeg skal lave.

Jeg er netop blevet uden job, og skal nu igennem alt det dagpenge halløj, og der skal da ingen tvivl være om jeg 100 gange hellere vil være i job/uddannelse.
Men nu hvor jeg så lidt føler jeg har muligheden, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvad det er jeg brænder for, hvad jeg kunne se mig selv elske at stå op og lave hver eneste dag.

Og jeg vil hellere end gerne tage en uddannelse (mere) for det....

Men hvad? Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal.....

Jeg er uddannet kontorassistent. Gab gab gab. Det er simpelthen alt for intetsigende.

Jeg vil virkelig gerne lave noget kreativt, og jeg har være inden over alt fra dekoratør, konditor, noget inden for marketing, noget med børn, noget med dyr. Jeg har overhovedet noget med at starte op med noget internet butik, enten børnetøj eller kageting, men er der ikke bare en million af dem, så sandsynligheden for succes er vel knap så stor.

Uh piger, gode råd modtages med kys hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

D.B.L

Eventkordinator?????

Ernæringsassistent????

Lidt sjovt, jeg er uddannet frisør, men vil (og kan pga. eksem) ikke leve af at være kreativ

Men ja det er så svært at beslutte sig, når det gælder hvad man vil i fremtiden. Det har taget mig 2xbarsel

Anmeld

5. juni 2012

Loa

D.B.L skriver:

Eventkordinator?????

Ernæringsassistent????

Lidt sjovt, jeg er uddannet frisør, men vil (og kan pga. eksem) ikke leve af at være kreativ

Men ja det er så svært at beslutte sig, når det gælder hvad man vil i fremtiden. Det har taget mig 2xbarsel

Tak for svar

Tror jeg skal google de to lidt, kender ikke så meget til dem...