Købe vare på nettet med sikkerhed ved betaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive som overskrift, men sagden er den at jeg har fundet en Samsung Tablet som jeg gerne vil købe inde på gul og gratis.
Ejeren bor i Silkeborg og jeg i Aalborg, så det er ret langt at køre. Vi kan evt. bruge G-handel, men der er gebyr på 3%.

Jeg ved at der er et "firma" mere man kan bruge, og som fungere på samme måde som G-handel, og mener ikke der er noget gebyr på, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder. :s

G-handel forgår sådan at køber overføre det aftalte beløb
Sælger kan se beløbet, men får det ikke.
Sælger sender varen
Køber modtager varen og frigiver pengene til sælger.

På den måde bliver ingen jo snydt. :-)

Håber I kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

DenLykkelige

Tøsen* skriver:

Hej Piger

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive som overskrift, men sagden er den at jeg har fundet en Samsung Tablet som jeg gerne vil købe inde på gul og gratis.
Ejeren bor i Silkeborg og jeg i Aalborg, så det er ret langt at køre. Vi kan evt. bruge G-handel, men der er gebyr på 3%.

Jeg ved at der er et "firma" mere man kan bruge, og som fungere på samme måde som G-handel, og mener ikke der er noget gebyr på, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder. :s

Sælger sender varen

Håber I kan hjælpe.

PayPal?

Anmeld

5. juni 2012

FrkZier

Tøsen* skriver:

Hej Piger

Sælger sender varen

Håber I kan hjælpe.

sådan som jeg forstår det - kan sælger da blive snydt, hvis køber bare lader være med at frigive pengene?

Anmeld

5. juni 2012

**Ønskebabyen

FrkZier skriver:

sådan som jeg forstår det - kan sælger da blive snydt, hvis køber bare lader være med at frigive pengene?

Nej nej, for har køber ikke frigivet pengene inden 14 dage, så frigives de automatisk :-)

Anmeld

5. juni 2012

FrkZier

Tøsen* skriver:

Nej nej, for har køber ikke frigivet pengene inden 14 dage, så frigives de automatisk :-)

aarh okay, så giver det mere mening

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Paypal er en meget sikker måde at betale på via nettet

Anmeld

5. juni 2012

**Ønskebabyen

Tak for jeres svar, tøser.

Det bliver desværre ikke nødvendigt i denne omgang, da idioten bare solgte til en anden da han kunne afhente idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.