Nyt hjem til hund :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja vi er næsten kommet frem til at vores elskede hund skal have en ny familie. Og der er en familie som gerne vil overtage den. Ikke nogle vi kender men min mand har snakket med dem i telefonen. De vil komme hen og hilse på den ( bor 2 timer fra os )

Hvordan gør vi den evt bedst muligt ? Så overgangen bliver god for alle partner ?

Det drejer sig om en hund på 6 år vi har haft fra hvalp, aftalen er at trives den ikke hos den anden familie skal den her tilbage igen.

Kan man med succes finde nyt hjem til så * gammel * en hund ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Ja vi er næsten kommet frem til at vores elskede hund skal have en ny familie. Og der er en familie som gerne vil overtage den. Ikke nogle vi kender men min mand har snakket med dem i telefonen. De vil komme hen og hilse på den ( bor 2 timer fra os )

Hvordan gør vi den evt bedst muligt ? Så overgangen bliver god for alle partner ?

Det drejer sig om en hund på 6 år vi har haft fra hvalp, aftalen er at trives den ikke hos den anden familie skal den her tilbage igen.

Kan man med succes finde nyt hjem til så * gammel * en hund ?

Jeg ville starte med at familien kommer med jer nogle gange og er sammen med hunden.

Går tur med den og lign. Så får i også en fornemmelse af om det fungerer

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville starte med at familien kommer med jer nogle gange og er sammen med hunden.

Går tur med den og lign. Så får i også en fornemmelse af om det fungerer

Planen er også de skal komme og besøge os. Og vi skal ned og se hvor  de bor, så vi kan danne os et indtryk. Desværre bor vi jo et stykke fra hinanden, men vi må se hvordan vi får det ordnet.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.