hvad får far til fars-dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Silas&Mille

Jemion skriver:

Her fik far en speciel whisky som der er produceret 6000 flasker af   Han blev rigtig glad 

hehe her har kæresten også fået en flaske, Limited Edition Collection whiskey fa Ardbeg
Det får han hvert år til fars dag, hans fødselsdag og til jul. Han bliver SÅ glad hver gang  

Han er lidt af en whisky-nørd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

MaybeBaby

MelikkazMoar skriver:

Hvad giver i jeres far idag ?

og hvad giver børnene deres far idag ?

<3

Min far er tømrer, så han får en ny tommestok, hvor hvert led er en ny træsort. Og på engelsk står der så lidt om sorten

Tristans far får også den tommestok og da han så er taxamand har han købt ham en ny taxapung og inden i den flap man lukker åbner, har jeg fået broderet: Far
Dén blev han helt glad og næsten rørt over. Han har ikke fået tommestokken endnu.

Anmeld

5. juni 2012

Talbutikken

Min mand har fået disse figure fra Willow Tree

Anmeld

5. juni 2012

Loa

Mor til Frederic skriver:

https://www.baby.dk/debat/177232pi1/ordet-er-frit/fars-dag-gave---.aspx

Men ellers har han fået dette

Hvor er det sødt lavet

Anmeld

5. juni 2012

Tvillingemor80

Min mand har fået en hængekøje til kolonihaven

Anmeld

5. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Loa skriver:

Hvor er det sødt lavet

mange tak...

Anmeld

5. juni 2012

Jemion

Silas&Mille skriver:

hehe her har kæresten også fået en flaske, Limited Edition Collection whiskey fa Ardbeg
Det får han hvert år til fars dag, hans fødselsdag og til jul. Han bliver SÅ glad hver gang  

Han er lidt af en whisky-nørd 

Den her er også en limited edition  Min er ikke whisky nørd endnu men vil gerne være det 

Anmeld

5. juni 2012

Ryberg

Lasses far fik 1 L Carlsberg og et gavekort til 25 minutters dybdegående massage af en massør

Anmeld

5. juni 2012

Monski

Min kæreste får en scrapbog med billeder og tegninger fra anthon
Min far får en speciel øl og summerbird chokolade 

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

MelikkazMoar skriver:

Hvad giver i jeres far idag ?

og hvad giver børnene deres far idag ?

<3

Min kæreste er ik rigtig far endnu da der er 15 dage til termin, men han har alligevel fået nogle stenfigurer til haven han har snakket længe om Så er han lidt far for dyrene og han gør virkelig meget for dem så de har givet ham nogle special øl

Men det er jo fars dag hele dagen, så her i eftermiddag bliver han forkælet med friskbagt gulerodskage med flødeosteglasur som han ELSKER! Og til aften får han en kæmpe engelsk bøf med nye danske kartofler og bearnaise fra k-salat, hans ultimative yndlingssovs

Så må jeg lige se om jeg kan finde på noget spændende i aften oz sådan lige omkring sengetid På fars dag skal far forkæles HELE dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.