butikker grundlovsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

meem

Nogle der ved om butikkerne har åben i dag ? Altså ikke rema og sådan men små butikker :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

SaNiNa

Vil tro de har lukket.

Anmeld

5. juni 2012

meem

SaNiNa skriver:

Vil tro de har lukket.

øv

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

Det er altså en mærkelig dag, hvad lukning osv. angår. Vores børn er i skole til kl. 12, SFOen lukker kl. 13. Mit arbejde har lukket, og så sidder man bare her...... det er altså tåbeligt... !! Den dag kan de for min skyld godt tage, hvis det skal være på denne her måde.

Anmeld

5. juni 2012

meem

Fines mor skriver:

Det er altså en mærkelig dag, hvad lukning osv. angår. Vores børn er i skole til kl. 12, SFOen lukker kl. 13. Mit arbejde har lukket, og så sidder man bare her...... det er altså tåbeligt... !! Den dag kan de for min skyld godt tage, hvis det skal være på denne her måde.

Helt enig !

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

meem skriver:

Helt enig !

Klaphatte.... haha

Anmeld

5. juni 2012

Nessie

Her har butikker og daginstitutioner lukket. Jeg har skiftende arbejdstider, så er aldrig påvirket af helligdage som andre. Men manden skal arbejde en halv dag. Togene kører åbenbart som lørdag, så manden stod på banegården og gloede i 3 kvarter. En meget mærkelig dag. Sløjf den bare for min skyld, så kan vi beholde de "normale" helligdage

Anmeld

5. juni 2012

Kay

det er sjovt... min kusines skole er helt lukket... min faster der arbejder på en skole skal på arbejde hele dagen...

min mand skal møde tidligere og har meeeget senere fri... sys godt de kunne bestemme sig... er den "hellig" eller er den ik!?

Anmeld

5. juni 2012

meem

Nessie skriver:

Her har butikker og daginstitutioner lukket. Jeg har skiftende arbejdstider, så er aldrig påvirket af helligdage som andre. Men manden skal arbejde en halv dag. Togene kører åbenbart som lørdag, så manden stod på banegården og gloede i 3 kvarter. En meget mærkelig dag. Sløjf den bare for min skyld, så kan vi beholde de "normale" helligdage

Jeg kan heller ikke blive klog på dagen her.. Min kæreste er på arbejde, jeg skal selv på arbejde i aften.. VS og BH har åbent som normalt.. Men alt andet er bare lukket

Anmeld

5. juni 2012

meem

Kay skriver:

det er sjovt... min kusines skole er helt lukket... min faster der arbejder på en skole skal på arbejde hele dagen...

min mand skal møde tidligere og har meeeget senere fri... sys godt de kunne bestemme sig... er den "hellig" eller er den ik!?

Det en meget mærkelig dag... Det virker lidt til at man fra sted til sted selv vælger om man holder helligdag eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.