Er min ægløsningstest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.314 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

missie

Jeg tog en test igår, der var test stregen lidt mere utydelig end kontrol stregen, men den jeg tog idag, ser ud til at være lige tydelig dog er kontrol stregen lidt mere bred?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

missie

Den øverste er fra igår og den nederste fra idag

Anmeld

5. juni 2012

Kay

hvis ik den er posetiv i dag er den i morgen sys de er så svære at tyde de der æl tests... men den ser ud til at være lige nu eller lige ved at være... så det er bare igang

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Kay skriver:

hvis ik den er posetiv i dag er den i morgen sys de er så svære at tyde de der æl tests... men den ser ud til at være lige nu eller lige ved at være... så det er bare igang

Anmeld

5. juni 2012

come2

missie skriver:

Jeg tog en test igår, der var test stregen lidt mere utydelig end kontrol stregen, men den jeg tog idag, ser ud til at være lige tydelig dog er kontrol stregen lidt mere bred?

Nej den er ikke positiv

Anmeld

5. juni 2012

SS82

Kay skriver:

Anmeld

5. juni 2012

SS82

Kay skriver:

Anmeld

5. juni 2012

missie

Tak skal i have.. så skal der vist sex'es

Anmeld

5. juni 2012

Kris89

vil desværre sige negativ...

min ÆL teste ser ud som din nummer 2, hele cyklus igennem... (altså bortset fra ved ÆL )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.