Forstoppelse, blod og medicin :O .. Ked :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej derude ..

Ja lidt bekymring fra mig, jeg er lidt ude af mig selv og håber nogle af jer søde derude kan hjælpe mig ..

Jeg har nu i 12 dage fået ''lykkepiller'' paroxetin hedder de . Jeg har ikke haft nogle vilde bivirkninger kun voldsom gaben i starten .

Jeg har lagt mig syg fra arbejde som vikar i hjemmeplejen . Men har taget 2 nattevagter i alt på de 12 dage .

Mit dilemma er at jeg kun har været stort på WC 1 gang på 11 dage og det var ved hjælp af afføringsdråber .. Det er nu 4 dage siden idag .. :/ Det er sket før en enkelt gang ..

Oven i det fik jeg plet blødning i lørdags (skulle have mens nu på onsdag så det var 5 dage før) , men det er kun blevet ved plet blødning .. meget lidt ..

Kand et været kombination af det hele ? fik for 12 dage siden konstateret OCD og depression .. Og så er jeg lige flyttet og kæresten og jeg er gået fra hianden ..

Eller er det mon noget alvorligt ? Fx i tarmen??

Håber på jeres hjælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

ESV

Hvad hedder det mere end paroxetin?? Prøv at slå det op på minmedicin.dk..

Anmeld

4. juni 2012

ESV

Er vil du kunne læse om eventuelle bivirkninger

Anmeld

4. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Hej derude ..

Ja lidt bekymring fra mig, jeg er lidt ude af mig selv og håber nogle af jer søde derude kan hjælpe mig ..

Jeg har nu i 12 dage fået ''lykkepiller'' paroxetin hedder de . Jeg har ikke haft nogle vilde bivirkninger kun voldsom gaben i starten .

Jeg har lagt mig syg fra arbejde som vikar i hjemmeplejen . Men har taget 2 nattevagter i alt på de 12 dage .

Mit dilemma er at jeg kun har været stort på WC 1 gang på 11 dage og det var ved hjælp af afføringsdråber .. Det er nu 4 dage siden idag .. :/ Det er sket før en enkelt gang ..

Oven i det fik jeg plet blødning i lørdags (skulle have mens nu på onsdag så det var 5 dage før) , men det er kun blevet ved plet blødning .. meget lidt ..

Kand et været kombination af det hele ? fik for 12 dage siden konstateret OCD og depression .. Og så er jeg lige flyttet og kæresten og jeg er gået fra hianden ..

Håber på jeres hjælp  

DU skal helt klart tage fat i din læge. Især hvis du ikke er kommet af med mere afføring end det du beskriver

Anmeld

4. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Anonym skriver:

Hej derude ..

Håber på jeres hjælp  

Man kan godt få forstoppelse af den slags piller....

Og dine pletblødninger kan sagtens skyldtes din psyke....
Jeg ved det, for jeg har prøvet det selv....

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om din pcs da jeg selv har det :-)

Krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.