Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger, hvor mange par sko har du?? Altså stående fremme og som du bruger på skift!!
Min kærste har lige ryddet op i vores brygers og talt sig frem til at der har jeg 30 par sko stående. Det er sko jeg skifter mellem at bruge! Jeg elsker sko! Han mener det er alt for mange, men det ka da vist ik passe vel?? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja som overskriften siger, hvor mange par sko har du?? Altså stående fremme og som du bruger på skift!! Min kærste har lige ryddet op i vores brygers og talt sig frem til at der har jeg 30 par sko stående. Det er sko jeg skifter mellem at bruge! Jeg elsker sko! Han mener det er alt for mange, men det ka da vist ik passe vel?? Vh stine
Jeg skifter mellem 5 par incl et par arbejdssko. Så jo jeg har tendens til at gi din kæreste ret her
Vil dog tro jeg har i omegnen af 10 par i alt, jeg bruger dem bare ikke
Har vidst 3 par sko
FruStolpe skriver: Jeg skifter mellem 5 par incl et par arbejdssko. Så jo jeg har tendens til at gi din kæreste ret her Vil dog tro jeg har i omegnen af 10 par i alt, jeg bruger dem bare ikke
Nej, nej, nej vi er jo kvinder, vi ska da ha mange sko!! Han siger jeg ska til at sortere i dem, så nogen ka blive sendt til genbrug. Men det ka man da ik gøre mod alle sine ynglings sko.... Vh stine
lige pt har jeg 5par men også fordi jeg har smit en masse ud fordi de var blevet for store
Hold da op Det var søreme mange par at have i bryggerset Gid jeg kunne få lov til at have så mange af mine sko stående fremme for min kæreste Jeg har mine sko overalt. De står i gangen, i hans skab, i mit skab, i to kæmpe kasser under sengen og så har jeg en masse på loftet hvor jeg veksler mellem sommer/vinter.
Men sammenlagt har jeg ca. 43 par sko/stiletter/støvler med hæl og ca. 12 par uden.
Nogle tøser kan bare ikke få nok sko, heriblandt mig Dog skal det siges, at jeg ikke længere køber så mange sko
IsabellaCiinea skriver: Har vidst 3 par sko
Men det er jo slet ik sundt for føderne, altid at gå i de samme sko! Tror du ik den holder i retten???
Her er det forresten med støvler, sandaler osv inberegnet. Det er ik kun sko! Vh stine
StineW79 skriver: Men det er jo slet ik sundt for føderne, altid at gå i de samme sko! Tror du ik den holder i retten??? Her er det forresten med støvler, sandaler osv inberegnet. Det er ik kun sko! Vh stine
HAr et par vinterstøvler, et par gummisko, og nogle ballarinaer..
Gummiskoene bliver hurtigt slidt ned, så de bliver skiftet ok tit.
Men sys ikke jeg har råd til mere
Min kæreste har 2 par sko. Et par gummisko, og hans klipklappere..
Angel-T skriver: Hold da op Det var søreme mange par at have i bryggerset Gid jeg kunne få lov til at have så mange af mine sko stående fremme for min kæreste Jeg har mine sko overalt. De står i gangen, i hans skab, i mit skab, i to kæmpe kasser under sengen og så har jeg en masse på loftet hvor jeg veksler mellem sommer/vinter. Men sammenlagt har jeg ca. 43 par sko/stiletter/støvler med hæl og ca. 12 par uden. Nogle tøser kan bare ikke få nok sko, heriblandt mig Dog skal det siges, at jeg ikke længere køber så mange sko
Ka godt være jeg bare ska til gemme dem lidt for ham... Snedig plan!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128