se hvad jeg har lavet til Ida... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

celkt

Hun er en værre gris når hus spiser, og vandglasset skal konsekvent tømmes ud over det hele når vi vender ryggen til. Så derfor har jeg syet disse to til hende i blød voksdug, - jeg er i gang med en hagesmæk til, men løb tør for kantbånd...

Hun føler sig meget fin, når hun har ærme-forklædet på... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

celkt

og der kom så ikke noget billede med, - så prøver vi da bare igen, ja vi gør så...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2012

Sakris

wauw, fedt stof og god ide!

Anmeld

9. juni 2012

SS82

Hvor er de fine 

Anmeld

9. juni 2012

Nessie

Hvor er de fine

Vi har købt krus med låg og sugerør, så nu kan Daniel selv drikke vand om natten uden at få det ud over hele sengen. Fantastisk køb

Anmeld

9. juni 2012

Københavnermor

Hvor er de fine! Hvordan har du syet kantbåndet?

Kh, en nybegynder som lige har bestilt stof og tråd hjem, til hendes første syprojekt siden 3. Klasse..

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

god ide, og sikke nogle lækre farver

Anmeld

9. juni 2012

MissTas

celkt skriver:

Hun er en værre gris når hus spiser, og vandglasset skal konsekvent tømmes ud over det hele når vi vender ryggen til. Så derfor har jeg syet disse to til hende i blød voksdug, - jeg er i gang med en hagesmæk til, men løb tør for kantbånd...

Hun føler sig meget fin, når hun har ærme-forklædet på... hehe

hvor er de bare godt lavet super fine

Anmeld

9. juni 2012

celkt

Nu som Moar skriver:

Hvor er de fine! Hvordan har du syet kantbåndet?

Kh, en nybegynder som lige har bestilt stof og tråd hjem, til hendes første syprojekt siden 3. Klasse..

det er ganske almindeligt skråbånd nede fra stof2000, - men indrømmet det kræver øvelse og tålmodighed at få til at sidde pænt, og så er det bedst at starte med noget hårdt, ikke stræk stof, for det er et helvede at sætte kantbånd på strækstof...

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

celkt skriver:

ervviog der kom så ikke noget billede med, - så prøver vi da bare igen, ja vi gør så...

Hvor er de fede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.