Så hører jeg til her - men hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

lycly

Jeg har af flere årsager valgt at gå fra min kæreste. Jeg har det rigtig godt og er glad for min beslutning.
Men hvad nu? Hvad skal jeg være obs på og hvad har jeg af rettigheder og muligheder? Planen er at vi skal have fælles forældremyndighed, men Julia skal være hos mig mest. Kan jeg søge friplads til dagpleje? Og kan jeg få hjælp nogen steder til at finde et sted at bo?
Alle råd modtages!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

sne190810

HER kan du se en slags oversigt over hvad du kan søge af økonomiske ydelser fra det offentlige, hvis du har brug for det.

Jeg tror ikke du som sådan kan søge hjælp mht til ny bolig nogen steder andet end boligselskaber. Dog kan du hvis du er studerende f.eks. kommer på fleksibel venteliste de fleste steder, som forkorter ventetiden lidt.
Hvad bor du i nu? Andel, leje, privatleje? Hvis du er i et boligselskab, så ring ind til dem og forklar din situation. Det hjælper tit lidt

Anmeld

4. juni 2012

Miss Church

Kan ikke hjælpe dig, men håber det bedste for dig og din lille pige 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

LuLy skriver:

Jeg har af flere årsager valgt at gå fra min kæreste. Jeg har det rigtig godt og er glad for min beslutning.
Men hvad nu? Hvad skal jeg være obs på og hvad har jeg af rettigheder og muligheder? Planen er at vi skal have fælles forældremyndighed, men Julia skal være hos mig mest. Kan jeg søge friplads til dagpleje? Og kan jeg få hjælp nogen steder til at finde et sted at bo?
Alle råd modtages!

du skal lige have en

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram

Du er velkommen til at skrive privat, har selv været det samme igennem

Anmeld

4. juni 2012

lycly

sne190810 skriver:

HER kan du se en slags oversigt over hvad du kan søge af økonomiske ydelser fra det offentlige, hvis du har brug for det.

Jeg tror ikke du som sådan kan søge hjælp mht til ny bolig nogen steder andet end boligselskaber. Dog kan du hvis du er studerende f.eks. kommer på fleksibel venteliste de fleste steder, som forkorter ventetiden lidt.
Hvad bor du i nu? Andel, leje, privatleje? Hvis du er i et boligselskab, så ring ind til dem og forklar din situation. Det hjælper tit lidt

Bor til leje privat og lejekontrakten står i min x kærestes navn. Så jeg er ikke i nogen som helst boligforening lige pt. Tak for linket!

Anmeld

4. juni 2012

lycly

FrkZier skriver:

du skal lige have en

Tusind tak

Anmeld

4. juni 2012

lycly

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe kram

Du er velkommen til at skrive privat, har selv været det samme igennem

Tusind tak, skriver lige til dig når jeg kommer på fra en computer

Anmeld

4. juni 2012

Muffin_girl

Du skal lige have en 

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LuLy skriver:

Tusind tak, skriver lige til dig når jeg kommer på fra en computer

Det er bare helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.