Lægesekretærelev Region Hovedstaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Er der mon nogen herinde, som har søgt? Og har I hørt fra dem? Mon alle får besked om samtale samme dag, eller kan man forvente, at de indkalder over flere dage?

Pft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

5. juni 2012

chael

Hvor har du søgt?

Jeg har søgt i region hovedstaden. Og forventer da ikke svar allerede.

Sidste ansøgning var d. 25 maj. Og det er jo kun 6 arbejdsdage siden. Så mon ikke det kommer?!

*C

Anmeld

5. juni 2012

.....

Jeg har ikke søgt Men søgte på et tidspunkt som lægesekretærelev på de forskellige sygehuse i sønderjylland, for omkring 2 år siden. Jeg fik en besked tilbage om at de havde modtaget ansøgningen og at samtalerne vil forgå de og de datoer hvis du skulle til samtale. Derefter hørte jeg ikke noget, og fik brev ca. 2 uger efter at samtalerne havde fundet sted, mener jeg, om at jeg fik afslag på ansøgningen da de havde fundet dem de skulle bruge. Hvilket jeg kunne huske at jeg var utilfreds med..at man ikke fik svar før samtalerne, om de kunne bruge dig eller ej, så man ikke går og venter i evigheder på svar

Anmeld

5. juni 2012

Stine85

En fra min skole har søgt i hovedstaden og er kaldt til samtale.... Det blev hun igår

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Også i Region H. 

EN fra mit studie fik en mail i går, jeg er helt ked af tanken om, at løbet måske er kørt. ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.