aftenritualer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Babydreams

Hej alle i skønne mennesker

Hvordan er jeres aftenritualer, med jeres guldklumper?

Min søn er 3 mdr, og syntes egentlig ikke rigtig vi har nogle, hvilket vi jo nok snart skal have gang i, derfor kunne det være rart at høre hvad i andre gør?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Hej alle i skønne mennesker

Hvordan er jeres aftenritualer, med jeres guldklumper?

Min søn er 3 mdr, og syntes egentlig ikke rigtig vi har nogle, hvilket vi jo nok snart skal have gang i, derfor kunne det være rart at høre hvad i andre gør?

På forhånd tak

Ikke en disse he he.. Ej pjat, vi er ret enige om her hjemme at der ikke ska gøres en helt masse ud af det putten da vi gerne vil ha andre ka putte hende uden at det kræver en manual. Så her får man tør ble,nattøj på, natflaske også siger vi go nat thats it og der er heller ikke noget der hedder sengetid man bliver puttet når man er træt at det så tilfældigvis næsten er samme tid hverdag tror jeg er fordi hun selv laver en "rytme"

Anmeld

4. juni 2012

Babydreams

Månsson skriver:

Ikke en disse he he.. Ej pjat, vi er ret enige om her hjemme at der ikke ska gøres en helt masse ud af det putten da vi gerne vil ha andre ka putte hende uden at det kræver en manual. Så her får man tør ble,nattøj på, natflaske også siger vi go nat thats it og der er heller ikke noget der hedder sengetid man bliver puttet når man er træt at det så tilfældigvis næsten er samme tid hverdag tror jeg er fordi hun selv laver en "rytme"

Tak for svaret

Altså det lyder jo meget dejligt sådan det er hjemme ved jer, det er faktisk også sådan jeg ønsker det skal være her hjemme

Anmeld

4. juni 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Tak for svaret

Altså det lyder jo meget dejligt sådan det er hjemme ved jer, det er faktisk også sådan jeg ønsker det skal være her hjemme

Jeg tror bare det er hva man gør det til Lige i tiden er hun så frk. umulig pga morsyge, tænder osv men ellers har det fungeret rigtig fint.. Tror man ska holde det simpelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.