Kan dagen blive meget bedre?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

WantingBaby2012

Hold da fast, nu er vi tættere på at lave en baby end vi nogensinde har været!!

Talte med den sødeste sygeplejerske i dag, som sagde at vi alligevel sagtens kunne nå et forsøg inseminering inden sommerferien!  

Og fordi jeg forventer mens i weekenden, skal jeg allerede starte op på pergotime i næste uge.... Hvor er det bare vildt! 

SÅ meget for, at 1 gang er nok..

Hvor mange er blevet gravid i første huk ved hjælp af inseminering og pergotime?

Go' dag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Miss-86

WantingBaby2012 skriver:

Hold da fast, nu er vi tættere på at lave en baby end vi nogensinde har været!!

Talte med den sødeste sygeplejerske i dag, som sagde at vi alligevel sagtens kunne nå et forsøg inseminering inden sommerferien!  

Og fordi jeg forventer mens i weekenden, skal jeg allerede starte op på pergotime i næste uge.... Hvor er det bare vildt! 

SÅ meget for, at 1 gang er nok..

Hvor mange er blevet gravid i første huk ved hjælp af inseminering og pergotime?

Go' dag til alle 

Først vil jeg sige Held & Lykke til jer..

Også vil jeg sige at jeg ikke kender så meget til det, men en oppe på mit arbejde, hun blev gravid ved inseminering første gang

Anmeld

5. juni 2012

Nessie

Hvor spændende Held og lykke til jer

Kender ikke noget til inseminering, men har da hørt om nogen der kunne nøjes med en enkelt inseminering

Anmeld

5. juni 2012

frk-stoltze

Held og lykke smukke, håber så meget den er der nu og sikke en dejlig nyhed, at i virkelig kan komme rigtig i gang nu 

Anmeld

5. juni 2012

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Held og lykke smukke, håber så meget den er der nu og sikke en dejlig nyhed, at i virkelig kan komme rigtig i gang nu 

Tak søde..

Uhh, det er så vildt at det allerede er lige om lidt! I teorien kan jeg jo faktisk stå med en graviditet i slutningen af denne måned!!  Så herhjemme bliver der bare krydset fingre for, at vi kun har brug for 1 forsøg 

Og hvor er du bare så smuk! Den mave klæder dig virkelig... 

Anmeld

5. juni 2012

Maise86

Uh hvor dejligt i kan nå et forsøg inden ferien! Og er da sikker på at det nok skal lykkes i første forsøg!

Jeg blev gravid ved første insemination

Anmeld

5. juni 2012

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Tak søde..

Uhh, det er så vildt at det allerede er lige om lidt! I teorien kan jeg jo faktisk stå med en graviditet i slutningen af denne måned!!  Så herhjemme bliver der bare krydset fingre for, at vi kun har brug for 1 forsøg 

Og hvor er du bare så smuk! Den mave klæder dig virkelig... 

Håber så inderligt den er der 1 første forsøg smukke.

Ja kan godt forstå i virkelig er spændte, det er jo vildere end juleaften

Tak hvor er du sød, det er bare ved at være hårdt nu, men glæd dig

Er sikker på du også bliver fantastisk smuk

Anmeld

10. juni 2012

lenemor77

Det krævede også kun 1 inseminatins forsøg herfra før jeg blev gravid. så selvfølgelig kan du nå at blive gravid inden sommeren kommer rigtig i gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.